Projects funded by the NCN


Information on the principal investigator and host institution

Information of the project and the call

Keywords

Equipment

Delete all

Search results

9 projects found matching your search criteria :

  1. Role of place memory, place attachment, local and national identity and intergoup relations in shaping place-related in-...

    Call: PRELUDIUM 6 , Panel: HS6

    Principal investigator: Anna Wnuk

    Uniwersytet Warszawski, Wydział Psychologii

  2. Rhythm of the development of the city on the cultural borderland. Study of the zone of the Nowy Targ square in Wroclaw (...

    Call: OPUS 4 , Panel: HS3

    Principal investigator: prof. Jerzy Piekalski

    Uniwersytet Wrocławski, Wydział Nauk Historycznych i Pedagogicznych

  3. The determinants of marketing activity of Polish cities

    Call: PRELUDIUM 2 , Panel: HS4

    Principal investigator: Sebastian Brańka

    Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Wydział Zarządzania

  4. A study of the cartometricity of European city plans from the Cold War period

    Call: PRELUDIUM 21 , Panel: HS4

    Principal investigator: Maria Stadnicka

    Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, Wydział Nauk o Ziemi i Gospodarki Przestrzennej

  5. City soundscape and sense of place in the planning context

    Call: SONATA 17 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr Iga Solecka

    Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, Wydział Inżynierii Kształtowania Środowiska i Geodezji

  6. The concept of identifying age-friendly housing estates in the aspect of infrastructural and landscape determinants.

    Call: OPUS 18 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr hab. Agnieszka Dawidowicz

    Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, Wydział Geodezji, Inżynierii Przestrzennej i Budownictwa

  7. Digital communication impact on stakeholder participation in the city branding

    Call: PRELUDIUM 17 , Panel: HS4

    Principal investigator: Maia Maziashvili

    Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Kolegium Gospodarki Światowej

  8. Towards the conceptual framework for the measurement of city brand strategy effectiveness. Theoretical developments and ...

    Call: OPUS 10 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr hab. Magdalena Florek

    Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Wydział Zarządzania

  9. The impact of spatial reforms in Medellin (Colombia) on social groups and individual "human-space" relationship.

    Call: PRELUDIUM 10 , Panel: HS6

    Principal investigator: Ewelina Biczyńska

    Uniwersytet Warszawski, Wydział Geografii i Studiów Regionalnych