Projects funded by the NCN


Information on the principal investigator and host institution

Information of the project and the call

Keywords

Equipment

Delete all

Search results

10 projects found matching your search criteria :

  1. Nation Branding in the foreign policy of Poland and Germany.A comparative analysis of the commercialization of image pol...

    Call: PRELUDIUM 8 , Panel: HS5

    Principal investigator: Anna Quirin

    Uniwersytet Mikołaja Kopernika, Wydział Politologii i Studiów Międzynarodowych

  2. Analytical and numerical modeling of the transient heat generation process in the frictional elements of the brake syste...

    Call: OPUS 1 , Panel: ST8

    Principal investigator: prof. Oleksandr Jewtuszenko

    POLITECHNIKA BIAŁOSTOCKA, Wydział Mechaniczny

  3. Digital communication impact on stakeholder participation in the city branding

    Call: PRELUDIUM 17 , Panel: HS4

    Principal investigator: Maia Maziashvili

    Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Kolegium Gospodarki Światowej

  4. Theoretical foundation of resilient feature selection methods that ensure predictive model operation in case of partial ...

    Call: PRELUDIUM 16 , Panel: ST6

    Principal investigator: Marek Grzegorowski

    Uniwersytet Warszawski, Wydział Matematyki, Informatyki i Mechaniki

  5. Nonlinear mathematical models and experimental investigations of frictional heating of the railway braking system

    Call: OPUS 14 , Panel: ST8

    Principal investigator: prof. Michał Kuciej

    Politechnika Białostocka, Wydział Mechaniczny

  6. Political branding: new approach to relationship between party and voter.

    Call: SONATA 11 , Panel: HS5

    Principal investigator: dr Marta Żerkowska-Balas

    SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny w Warszawie, Wydział Nauk Humanistycznych i Społecznych

  7. Numerical modelling of the frictional heating in the braking system taking into account mutual dependence of the velocit...

    Call: SONATA 10 , Panel: ST8

    Principal investigator: dr Piotr Grześ

    Politechnika Białostocka, Wydział Mechaniczny

  8. Determinants and methodology of partners brands selection in co-branding projects

    Call: SONATA 1 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr hab. Magdalena Grębosz

    Politechnika Łódzka, Wydział Organizacji i Zarządzania

  9. Consensual and branding role of sport in diplomatic activities of states and non-state actors.

    Call: SONATA 10 , Panel: HS5

    Principal investigator: dr Michał Kobierecki

    Uniwersytet Łódzki, Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych

  10. Towards the conceptual framework for the measurement of city brand strategy effectiveness. Theoretical developments and ...

    Call: OPUS 10 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr hab. Magdalena Florek

    Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Wydział Zarządzania