10 projects found matching your search criteria :
Call: PRELUDIUM 8 , Panel: HS5
Principal investigator: Anna Quirin
Uniwersytet Mikołaja Kopernika, Wydział Politologii i Studiów Międzynarodowych
Call: OPUS 1 , Panel: ST8
Principal investigator: prof. Oleksandr Jewtuszenko
POLITECHNIKA BIAŁOSTOCKA, Wydział Mechaniczny
Digital communication impact on stakeholder participation in the city branding
Call: PRELUDIUM 17 , Panel: HS4
Principal investigator: Maia Maziashvili
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Kolegium Gospodarki Światowej
Call: PRELUDIUM 16 , Panel: ST6
Principal investigator: Marek Grzegorowski
Uniwersytet Warszawski, Wydział Matematyki, Informatyki i Mechaniki
Call: OPUS 14 , Panel: ST8
Principal investigator: prof. Michał Kuciej
Politechnika Białostocka, Wydział Mechaniczny
Political branding: new approach to relationship between party and voter.
Call: SONATA 11 , Panel: HS5
Principal investigator: dr Marta Żerkowska-Balas
SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny w Warszawie, Wydział Nauk Humanistycznych i Społecznych
Call: SONATA 10 , Panel: ST8
Principal investigator: dr Piotr Grześ
Politechnika Białostocka, Wydział Mechaniczny
Determinants and methodology of partners brands selection in co-branding projects
Call: SONATA 1 , Panel: HS4
Principal investigator: dr hab. Magdalena Grębosz
Politechnika Łódzka, Wydział Organizacji i Zarządzania
Consensual and branding role of sport in diplomatic activities of states and non-state actors.
Call: SONATA 10 , Panel: HS5
Principal investigator: dr Michał Kobierecki
Uniwersytet Łódzki, Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych
Call: OPUS 10 , Panel: HS4
Principal investigator: dr hab. Magdalena Florek
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Wydział Zarządzania