Projects funded by the NCN


Information on the principal investigator and host institution

Information of the project and the call

Keywords

Equipment

Delete all

The effectiveness of internal marketing communications forms used in a company

2011/03/N/HS4/00701

Keywords:

marketing communications internal marketing personnel marketing internal public relations organizational communication internal communication effectiveness conditionings of communication in the workplace determinants of internal communication

Descriptors:

  • HS4_7: Banking, corporate finance, accounting
  • HS4_8: Behavioral economics, consumption and consumer behavior, marketing

Panel:

HS4 - Individuals, institutions, markets: economics, finance, management, demography, social and economic geography, urban studies

Host institution :

Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Wydział Zarządzania

woj. wielkopolskie

Other projects carried out by the institution 

Principal investigator (from the host institution):

dr Anna Rogala 

Number of co-investigators in the project: 2

Call: PRELUDIUM 2 - announced on 2011-09-15

Amount awarded: 67 144 PLN

Project start date (Y-m-d): 2012-08-22

Project end date (Y-m-d): 2014-08-21

Project duration:: 24 months (the same as in the proposal)

Project status: Project settled

Equipment purchased [PL]

  1. Laptop Note Dell XPS 13 (6 100 PLN)

Information in the final report

  • Publication in academic press/journals (5)
  • Articles in post-conference publications (3)
  • Book publications / chapters in book publications (3)
  1. The relations between external and internal marketing communications
    Authors:
    Anna Rogala
    Academic press:
    Zeszyty Naukowe Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego (SGGW) w Warszawie : Polityki Europejskie, Finanse i Marketing (rok: 2013, tom: nr 9/58, strony: 394-404), Wydawca: Wydawnictwo Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego (SGGW) w Warszawie
    Status:
    Published
  2. The Relations Between The Internal Communication Conditionings And Its Effectiveness
    Authors:
    Anna Rogala
    Academic press:
    International Journal of Arts & Sciences (rok: 2014, tom: Vol 7 no 2, strony: 69-77), Wydawca: International Journal of Arts & Sciences
    Status:
    Published
  3. Systematyka celów i ocena skuteczności komunikacji wewnętrznej w przedsiębiorstwach
    Authors:
    Anna Rogala
    Academic press:
    Marketing i Rynek (rok: 2014, tom: 4, strony: 320-326), Wydawca: PWE
    Status:
    Published
  4. Znaczenie porozumiewania się w organizacji dla działań z zakresu komunikacji marketingowej
    Authors:
    Anna Rogala
    Academic press:
    Marketing i Rynek (rok: 2014, tom: 8, strony: 625-630), Wydawca: PWE
    Status:
    Published
  5. Skuteczność procesu komunikacji wewnętrznej w przedsiębiorstwie
    Authors:
    Anna Rogala, Sylwester Białowąs
    Academic press:
    Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu (rok: 2014, tom: 337, strony: 78-87), Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
    Status:
    Published
    DOI:
    10.15611/pn.2014.337.08 - link to the publication
  1. International communication as a marketing communication tool
    Authors:
    Anna Rogala, Aleksandra Kaniewska-Sęba
    Conference:
    12th International Marketing Trends Conference (rok: 2013, ), Wydawca: ESCP-AEP European School of Management
    Data:
    konferencja 17-19 stycznia
    Status:
    Published
  2. The influence of personality features and group and organizational conditionings on the effectiveness of internal communication - hierarchy and its determinants
    Authors:
    Anna Rogala, Sylwester Białowąs
    Conference:
    13th International Marketing Trends Conference - Wenecja (rok: 2014, ), Wydawca: ESCP-AEP European School of Management
    Data:
    konferencja 24-25 stycznia
    Status:
    Published
  3. Communicational aspects of sales personnel work – an integrated approach
    Authors:
    Anna Rogala
    Conference:
    17th Conference of the European Association for Education and Research in Commercial Distribution (EAERCD) (rok: 2013, ), Wydawca: EAERCD i Fundación Universidad-Empresa de la Universitat de València – ADEIT
    Data:
    konferencja 3 – 5 lipca
    Status:
    Published
  1. Communication in Organizational Environments : Functions, Determinants and Areas of Influence - cała książka
    Authors:
    Anna Rogala, Sylwester Białowąs
    Book:
    Communication in Organizational Environments : Functions, Determinants and Areas of Influence (rok: 2016, tom: First Edition, strony: 1-254), Wydawca: Palgrave Macmillan
    Status:
    Published
  2. The Dependencies Between Internal and External Communication of the Organization: The Problem of Coherence
    Authors:
    Anna Rogala
    Book:
    Entrepreneurship, Business and Economics - Vol. 1. Proceedings of the 15th Eurasia Business and Economics Society Conference (rok: 2016, tom: Part IV, strony: 485-500), Wydawca: Springer International Publishing
    Status:
    Published
  3. Znaczenie komunikacji wewnętrznej dla kształtowania wizerunku przedsiębiorstwa przez pracowników
    Authors:
    Anna Rogala
    Book:
    Marketing w 25. leciu gospodarki rynkowej w Polsce (rok: 2014, tom: bd., strony: 329-337), Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
    Status:
    Published