Projects funded by the NCN


Information on the principal investigator and host institution

Information of the project and the call

Keywords

Equipment

Delete all

Loyalty of travel agencies clients in Poland - determinants, models, reserach results

2011/03/D/HS4/03420

Keywords:

customer loyalty loyalty programmes travel agency (touroperator/middlemen/travel agent) preferences of tourism services clients clients' loyalty prediction model

Descriptors:

  • HS4_7: Banking, corporate finance, accounting

Panel:

HS4 - Individuals, institutions, markets: economics, finance, management, demography, social and economic geography, urban studies

Host institution :

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Wydział Ekonomii, Zarządzania i Turystyki

woj. dolnośląskie

Other projects carried out by the institution 

Principal investigator (from the host institution):

dr Izabela Michalska-Dudek 

Number of co-investigators in the project: 11

Call: SONATA 2 - announced on 2011-09-15

Amount awarded: 97 900 PLN

Project start date (Y-m-d): 2012-08-07

Project end date (Y-m-d): 2015-08-06

Project duration:: 36 months (the same as in the proposal)

Project status: Project settled

Equipment purchased [PL]

  1. SAMSUNG P3100 Galaxy Tab 2 (1 500 PLN)
  2. SAMSUNG Galaxy Tab 2 P5100 (2 szt.) (4 500 PLN)
  3. Dell XPS 13 C0453127 i7 - 2637M/13,3/4GB/256GBSSD/INT/WF/BT/W7P 23 (6 000 PLN)
  4. DRUKARKA KOLOROWA SAMSUNG CLP-680DW.

Information in the final report

  • Publication in academic press/journals (8)
  • Book publications / chapters in book publications (1)
  1. UWARUNKOWANIA LOJALNYCH KLIENTÓW PRZEDSIĘBIORSTW TURYSTYCZNYCH
    Authors:
    Izabela Michalska-Dudek
    Academic press:
    Handel Wewnętrzny (rok: 2015, tom: Nr 1(354), strony: 161-171), Wydawca: Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur
    Status:
    Published
  2. Determinants, Advantages and Threats Resulting from Application of The Relationship Marketing Concept and CRM Technology In Maintaining Customer Loyalty In Travel Offices in Poland
    Authors:
    Michalska-Dudek Izabela, Rapacz Andrzej
    Academic press:
    Management (rok: 2013, tom: Tom 17, strony: 190-204), Wydawca: Uniwersytet Zielonogórski
    Status:
    Published
    DOI:
    10.2478/manment-2013-0065 - link to the publication
  3. MULTIDIMENSIONALITY AND DETERMINANTS OF CONSUMER LOYALTY IN TOURIST SERVICES
    Authors:
    Izabela Michalska-Dudek
    Academic press:
    Folia Turistica (rok: 2014, tom: 33, strony: 83-107), Wydawca: Akademia Wychowania Fizycznego im. Bronisława Czecha w Krakowie (Wydział Turystyki i Rekreacji
    Status:
    Published
  4. Model przewidywania lojalności klientów ogólnopolskiej sieci biur podróży
    Authors:
    Izabela Michalska-Dudek
    Academic press:
    LOGISTYKA (rok: 2015, tom: 2 (CD), strony: 1279-1286), Wydawca: Instytut Logistyki i Magazynowania
    Status:
    Published
  5. The Implementation Of Loyalty Forecast Model In Identifying Key Clients Of An Enterprise
    Authors:
    Michalska-Dudek Izabela
    Academic press:
    Scientific Journal Service Management No 78 0vol. 11 (rok: 2013, tom: 1, strony: 35-51), Wydawca: University of Szczecin
    Status:
    Published
  6. POMIAR I ZARZĄDZANIE LOJALNOŚCIĄ NABYWCÓW NA RYNKU USŁUG TURYSTYCZNYCH Z WYKORZYSTANIEM WSKAŹNIKA NPS ORAZ INDEKSU TRI*M
    Authors:
    Izabela Michalska-Dudek
    Academic press:
    Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu Nr 379 "Gospodarka turystyczna w regionie. Przedsiębiorstwo. Samorząd. Współpraca" (rok: 2015, tom: 1, strony: 321-332), Wydawca: UNIWERSYTET EKONOMICZY WE WROCŁAWIU
    Status:
    Published
    DOI:
    10.15611/pn.2015.379.31 - link to the publication
  7. Pojęcie, rodzaje i motywy lojalności klientów przedsiębiorstw turystycznych
    Authors:
    Izabela Michalska-Dudek
    Academic press:
    Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu Nr 304 Gospodarka turystyczna w regionie. Rynek turystyczny – współczesne trendy, problemy i perspektywy jego rozwoju (rok: 2013, tom: 1, strony: 197-209), Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
    Status:
    Published
  8. Źródła wiedzy o uczestnikach programów lojalnościowych i możliwości jej wykorzystania
    Authors:
    Michalska-Dudek Izabela
    Academic press:
    Marketing i Rynek (rok: 2014, tom: 11/2014 CD, strony: s. 40-48), Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
    Status:
    Published
  1. wszystkie rozdziały
    Authors:
    Michalska-Dudek Izabela
    Book:
    KSZTAŁTOWANIE LOJALNOŚCI KLIENTÓW BIUR PODRÓŻY (rok: 2017, tom: 1, strony: 1-379), Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
    Status:
    Published