Projects funded by the NCN


Information on the principal investigator and host institution

Information of the project and the call

Keywords

Equipment

Delete all

Executive functions and peer tutoring

2011/03/N/HS6/01689

Keywords:

executive functions peer tutoring false belief understanding communicative competence preschoolers

Descriptors:

  • HS6_4: Psychology of development, family, parenting, education

Panel:

HS6 - Human nature and human society: psychology, pedagogy/education studies, sociology

Host institution :

Uniwersytet Jagielloński, Wydział Filozoficzny

woj. małopolskie

Other projects carried out by the institution 

Principal investigator (from the host institution):

Magdalena Kosno 

Number of co-investigators in the project: 2

Call: PRELUDIUM 2 - announced on 2011-09-15

Amount awarded: 57 290 PLN

Project start date (Y-m-d): 2012-09-20

Project end date (Y-m-d): 2015-03-19

Project duration:: 30 months (the same as in the proposal)

Project status: Project settled

Equipment purchased [PL]

  1. Kamera cyfrowa (1 000 PLN)
  2. Statyw do kamery (200 PLN)
  3. Kwestionariusz temperamentu EAS Komplet wersja pełna +2zestawy EAS-ark.kpl. CN (dzieci-nauczyciele) (250 PLN)
  4. Laptop z oprogramowaniem (3 700 PLN)
  5. Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe (1 700 PLN)

Information in the final report

  • Publication in academic press/journals (1)
  1. Kompetentny tutor. Znaczenie funkcji zarządzających dla przebiegu tutoringu rówieśniczego
    Authors:
    Magdalena Kosno
    Academic press:
    Psychologia Rozwojowa (rok: 2013, tom: 18, strony: 95-110), Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
    Status:
    Published