Modele strukturalne zmian w zrachowaniach podmiotów rynku usług zdrowotnych w otoczeniu wirtualnym,
Authors:
Justyna Matysiewicz, Sławomir Smyczek
Academic press:
Handel Wewnętrzny, maj-czerwiec (rok: 2012, tom: T.1, strony: 88-98), Wydawca: IBRKK
Systemic Products as a Source of Competitive Advantage on the Example of IT Sector (Part I)
Authors:
Izabela Sztangret, Justyna Matysiewicz
Academic press:
Annals of Dunarea de Jos" University of Galati Fascicle I. Economics and Applied Informatics Years XXI (rok: 2015, tom: no 3/2015, strony: 61-68), Wydawca: "Development Strategies for Competitive Economic Systems" Research Center - STRATEC,Dunarea de Jos University of Galati
Budowanie sieci międzyorganizacyjnych jako podstawa kreowania wartości w marketingu usług profesjonalnych
Authors:
Justyna Matysiewicz
Academic press:
Handel wewnętrzny (rok: 2013, tom: 2, strony: 64-72), Wydawca: IBRKK
Echoing the golden legends: Storytelling archetypes and their impact on brand perceived value.
Authors:
S. Gannasali, . Matysiewicz
Academic press:
Journal of Marketing Management (rok: 2020, tom: 45945, strony: 45682), Wydawca: Westburn Publishers Ltd. i Taylor & Francis
Assessing visual survey protocols to capture brand-related emotional insights
Authors:
S. Ganassali, J. Matysiewicz
Academic press:
Qualitative Market Research (rok: 2018, tom: 21/1, strony: 45705), Wydawca: Emerald Group Publishing Ltd.
Knowledge Creation in International Scientific Networks in UE. Case Study of IP NetAware Katowice
Authors:
J. Matysiewicz, S.Smyczek
Academic press:
Studia Ekonomiczne, Zeszyty Naukowe Wydziałowe UE w Katowicach (rok: 2013, tom: 149, strony: 176-187), Wydawca: Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Determinants of Relationship of Medical Services Entities in virtual environment
Authors:
J. Matysiewicz, S. Smyczek
Academic press:
Sustainability (rok: 2020, tom: 12(18), 7780, strony: 45673), Wydawca: MDPI
Modele strukturalne zmian w zrachowaniach podmiotów rynku usług zdrowotnych w otoczeniu wirtualnym,
Authors:
Justyna Matysiewicz, Sławomir Smyczek
Academic press:
Handel Wewnętrzny, maj-czerwiec (rok: 2012, tom: T.1, strony: 88-98), Wydawca: IBRKK
Relations between Healthcare Organizations and their Patients: Three-factors models in the e-healthcare market
Authors:
J. Matysiewicz, S. Smyczek
Academic press:
Review Of Business (rok: 2013, tom: Vol. 3, No. 2, strony: 45864), Wydawca: St. John;s University, Nowy Jork, USA
Knowledge Creation in International Scientific Networks in UE. Case Study of IP NetAware Katowice
Authors:
J. Matysiewicz, S.Smyczek
Academic press:
Studia Ekonomiczne, Zeszyty Naukowe Wydziałowe UE w Katowicach (rok: 2013, tom: 149, strony: 176-187), Wydawca: Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Systemic Products as a Source of Competitive Advantage on the Example of IT Sector (Part II),
Authors:
Justyna Matysiewicz, Izabela Sztangret
Academic press:
Annals of Dunarea de Jos" University of Galati Fascicle I. Economics and Applied Informatics Years XXI (rok: 2015, tom: no 3/15, strony: 75- 81), Wydawca: Development Strategies for Competitive Economic Systems (STRATEC) Research Centre, Dunarea de Jos University of Galati
Systemic Products as a Source of Competitive Advantage on the Example of IT Sector (Part I)
Authors:
Izabela Sztangret, Justyna Matysiewicz
Academic press:
Annals of Dunarea de Jos" University of Galati Fascicle I. Economics and Applied Informatics Years XXI (rok: 2015, tom: no 3/2015, strony: 61-68), Wydawca: "Development Strategies for Competitive Economic Systems" Research Center - STRATEC,Dunarea de Jos University of Galati
Systemic Products as a Source of Competitive Advantage on the Example of IT Sector (Part II),
Authors:
Justyna Matysiewicz, Izabela Sztangret
Academic press:
Annals of Dunarea de Jos" University of Galati Fascicle I. Economics and Applied Informatics Years XXI (rok: 2015, tom: no 3/15, strony: 75- 81), Wydawca: Development Strategies for Competitive Economic Systems (STRATEC) Research Centre, Dunarea de Jos University of Galati
Determinants of Relationship of Medical Services Entities in virtual environment
Authors:
J. Matysiewicz, S. Smyczek
Academic press:
Sustainability (rok: 2020, tom: 12(18), 7780, strony: 45673), Wydawca: MDPI
Marketing w sieciowych organizacjach usług profesjonalnych
Authors:
Justyna Matysiewicz
Academic press:
Handel Wewnetrzny, wrzesień-październik (rok: 2012, tom: T.3, strony: 362-369), Wydawca: IBRKK
Relations between Healthcare Organizations and their Patients: Three-factors models in the e-healthcare market
Authors:
J. Matysiewicz, S. Smyczek
Academic press:
Review Of Business (rok: 2013, tom: Vol. 3, No. 2, strony: 45864), Wydawca: St. John;s University, Nowy Jork, USA
Budowanie sieci międzyorganizacyjnych jako podstawa kreowania wartości w marketingu usług profesjonalnych
Authors:
Justyna Matysiewicz
Academic press:
Handel wewnętrzny (rok: 2013, tom: 2, strony: 64-72), Wydawca: IBRKK