Projects funded by the NCN


Information on the principal investigator and host institution

Information of the project and the call

Keywords

Equipment

Delete all

Search results

8 projects found matching your search criteria :

  1. NeuroPerKog: development of phonematic hearing and working memory in infants and children.

    Call: SYMFONIA 1 , Panel: HS6

    Principal investigator: prof. Włodzisław Duch

    Uniwersytet Mikołaja Kopernika, Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej

  2. Maternal Autism and Infant-Directed Speech: Impact on Child Language Development

    Call: SONATINA 9 , Panel: HS6

    Principal investigator: Alicja Małgorzata Olszewska

    Uniwersytet Warszawski

  3. The intersection of cross-linguistic similarity and cross-linguistic influence

    Call: OPUS 26 , Panel: HS2

    Principal investigator: dr hab. Anna Agnieszka Balas

    Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Wydział Anglistyki

  4. Phonation in L1 and L2 speech

    Call: OPUS 21 , Panel: HS2

    Principal investigator: dr hab. Geoffrey Schwartz

    Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Wydział Anglistyki

  5. The role of neural sensorimotor activations during audiovisual speech perception in infants

    Call: PRELUDIUM 20 , Panel: HS6

    Principal investigator: Magdalena Szmytke

    Uniwersytet Warszawski, Wydział Psychologii

  6. Acoustic properties of Polish geminate consonants

    Call: OPUS 13 , Panel: HS2

    Principal investigator: dr hab. Arkadiusz Rojczyk

    UNIWERSYTET ŚLĄSKI, Wydział Humanistyczny

  7. The rhythm of speech – exploring temporal patterning in speech perception with sensorimotor synchronization

    Call: HARMONIA 1 , Panel: HS6

    Principal investigator: dr hab. Simone Dalla-Bella

    Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Warszawie

  8. Perceptual reorganization of speech: the interplay of categories and features

    Call: OPUS 9 , Panel: HS2

    Principal investigator: dr hab. Anna Balas

    Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Wydział Anglistyki