Projects funded by the NCN


Information on the principal investigator and host institution

Information of the project and the call

Keywords

Equipment

Delete all

Search results

5 projects found matching your search criteria :

  1. Nostalgia in brand management

    Call: OPUS 9 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr hab. Magdalena Ewa Grębosz-Krawczyk

    Politechnika Łódzka, Wydział Zarządzania i Inżynierii Produkcji

  2. Young consumers' attitudes and behaviour towards sustainable and healthy eating

    Call: HARMONIA 5 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr Zuzanna Alicja Lecluyse-Pieniak

    Instytut Badań Konsumenckich i Sensorycznych spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

  3. The role of food labeling in building consumers' awareness for reducing food waste

    Call: OPUS 14 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr hab. Urszula Samotyja

    Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Instytut Nauk o Jakości

  4. Quality Turn? The role and meaning of new attitudes of consumers and producers based on the example of alternative food ...

    Call: SONATA 13 , Panel: HS6

    Principal investigator: dr Wojciech Goszczyński

    Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu, Wydział Filozofii i Nauk Społecznych

  5. Consumers towards a concept of shared certification trade mark of Polish family enterprises

    Call: OPUS 11 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr hab. Anna Maria Nikodemska-Wołowik

    Uniwersytet Gdański, Wydział Ekonomiczny