Kreatywna współpraca jako atrybut relacyjnej strategii przedsiębiorstwa
Authors:
Agnieszka Zakrzewska-Bielawska
Academic press:
Przegląd Organizacji (rok: 2018, tom: 3, strony: 23-29), Wydawca: TNOiK
The Relationship between Managers' Network Awareness and the Relational Strategic Orientation of their Firms: Findings from Interviews with Polish Managers
Authors:
Agnieszka Zakrzewska-Bielawska
Academic press:
Sustainability (rok: 2018, tom: 10(8), strony: 45677), Wydawca: MDPI
Cechy strategii relacyjnych – wyniki badań eksperckich
Academic press:
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu (rok: 2018, tom: 538, strony: 75-83), Wydawca: Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Tworzenie i apropriacja wartości jako cel strategii relacyjnej przedsiębiorstwa
Authors:
Agnieszka Zakrzewska-Bielawska
Academic press:
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu (rok: 2016, tom: 444, strony: 609-622), Wydawca: Wydwanictwo Naukowe UE we Wrocławiu
Eksperci o istocie relacyjnej strategii przedsiębiorstwa
Authors:
Agnieszka Zakrzewska-Bielawska
Academic press:
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu (rok: 2018, tom: 538, strony: 477-489), Wydawca: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Wybór partnerów współdziałania jako jeden z elementów treści strategii relacyjnej
Authors:
Agnieszka Sopińska
Academic press:
Przegląd Organizacji (rok: 2019, tom: 4, strony: 45947), Wydawca: Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa
Seeking the Content of the Relational Strategy: Conceptual Framework
Authors:
Agnieszka Zakrzewska-Bielawska
Academic press:
International Journal of Management and Applied Science (rok: 2017, tom: 3(4), strony: 67-74), Wydawca: Institute of Research and Journals
ŚWIADOMOŚĆ SIECIOWA W STRATEGIACH RELACYJNYCH
Academic press:
Organizacja i Kierowanie (rok: 2017, tom: 2(176), strony: 93-104), Wydawca: KOMITET NAUK ORGANIZACJI I ZARZĄDZANIA, POLSKA AKADEMIA NAUK I KOLEGIUM ZĄDZANIA I FINANSÓW, SZKOŁA GŁÓWNA HANDLOWA W WARSZAWIE
Tworzenie i apropriacja wartości jako cel strategii relacyjnej przedsiębiorstwa
Authors:
Agnieszka Zakrzewska-Bielawska
Academic press:
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu (rok: 2016, tom: 444, strony: 609-622), Wydawca: Wydwanictwo Naukowe UE we Wrocławiu
Eksperci o istocie relacyjnej strategii przedsiębiorstwa
Authors:
Agnieszka Zakrzewska-Bielawska
Academic press:
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu (rok: 2018, tom: 538, strony: 477-489), Wydawca: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Efekty z realizacji strategii relacyjnej – świadomość i postrzeganie przez polskich menedżerów
Authors:
Agnieszka Zakrzewska-Bielawska, Włodzimierz Fisiak
Academic press:
Przegląd Nauk Ekonomicznych (rok: 2018, tom: 29, strony: 45985), Wydawca: Polskie Towarzystwo Ekonomiczne w Łodzi
A company's relational strategy: linkage between strategic choices, attributes, and outcomes
Authors:
Agnieszka Zakrzewska-Bielawska, Dagmara Lewicka
Academic press:
Plos One (rok: 2021, tom: 16(7), strony: e0254531), Wydawca: Public Library of Science
Atrybuty strategii relacyjnej przedsiębiorstw w kontekście świadomości sieciowej menedżerów
Authors:
Agnieszka Zakrzewska-Bielawska
Academic press:
Studia Oeconomica Posnaniensia (rok: 2019, tom: vol. 7 no. 2, strony: 160-177), Wydawca: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
A company's relational strategy: linkage between strategic choices, attributes, and outcomes
Authors:
Agnieszka Zakrzewska-Bielawska, Dagmara Lewicka
Academic press:
Plos One (rok: 2021, tom: 16(7), strony: e0254531), Wydawca: Public Library of Science
Wybory strategiczne w relacyjnej orientacji przedsiębiorstwa
Authors:
Agnieszka Zakrzewska-Bielawska
Academic press:
Handel Wewnętrzny (rok: 2017, tom: 3(368), strony: 181-192), Wydawca: Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur - Państwowy Instytut Badawczy
Recognition of relational strategy content: insight from the managers' view
Authors:
Agnieszka Zakrzewska-Bielawska
Academic press:
Eurasian Business Review (rok: 2018, tom: May, strony: 45676), Wydawca: Springer International Publishing
Cechy strategii relacyjnych – wyniki badań eksperckich
Academic press:
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu (rok: 2018, tom: 538, strony: 75-83), Wydawca: Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
ZAUFANIE W RELACJACH MIĘDZYORGANIZACYJNYCH NA PRZYKŁADZIE PRZEDSIĘBIORSTWA HANDLOWEGO
Authors:
DAGMARA LEWICKA, MONIKA PEC, ANNA SŁABY
Academic press:
Organizacja i Kierowanie (rok: 2017, tom: 2(176), strony: 215-228), Wydawca: KOMITET NAUK ORGANIZACJI I ZARZĄDZANIA, POLSKA AKADEMIA NAUK I KOLEGIUM ZĄDZANIA I FINANSÓW, SZKOŁA GŁÓWNA HANDLOWA W WARSZAWIE
Old Guards or New Friends? Relational Awareness and Motivation in Opportunities Seizing
Authors:
Czakon Wojciech, Agnieszka Zakrzewska-Bielawska, Till Marius Gantert
Academic press:
European Management Journal (rok: 2022, tom: in press, strony: 45670), Wydawca: Elsevier
Recognition of relational strategy content: insight from the managers' view
Authors:
Agnieszka Zakrzewska-Bielawska
Academic press:
Eurasian Business Review (rok: 2018, tom: May, strony: 45676), Wydawca: Springer International Publishing
The Relationship between Managers' Network Awareness and the Relational Strategic Orientation of their Firms: Findings from Interviews with Polish Managers
Authors:
Agnieszka Zakrzewska-Bielawska
Academic press:
Sustainability (rok: 2018, tom: 10(8), strony: 45677), Wydawca: MDPI