Gotowość prosumpcyjna kobiet i mężczyzn w kontekście ich postaw etnocentrycznych
Academic press:
Zeszyty Naukowe Politechniki Łódzkiej. Organizacja i Zarządzanie (rok: 2016, tom: 65, strony: 17-30), Wydawca: Politechnika Łódzka
Prosument i oferent jako partnerzy marketingowi
Academic press:
Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa (rok: 2017, tom: 10, strony: 89-96), Wydawca: Orgmasz
Prosument jako aktywny uczestnik działań marketingowych
Academic press:
Zeszyty Naukowe SGGW. Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej (rok: 2017, tom: 117, strony: 123-136), Wydawca: SGGW
Prosumpcja internetowa vs prosumpcja pozainternetowa
Authors:
A. Baruk, A. Iwanicka
Academic press:
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu (rok: 2016, tom: 459, strony: 183-193), Wydawca: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Relacyjne aspekty prosumpcyjnej aktywności nabywców finalnych
Academic press:
Handel Wewnętrzny (rok: 2017, tom: 5, strony: 35-43), Wydawca: Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur
Struktura zachowań prosumpcyjnych a wykształcenie nabywców
Academic press:
Handel Wewnętrzny (rok: 2018, tom: 1, strony: 173-185), Wydawca: Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur
Zróżnicowanie form aktywności prosumpcyjnej polskich nabywców finalnych
Authors:
A. Iwanicka, A. Baruk
Academic press:
Marketing i Rynek (rok: 2017, tom: 4, strony: 112-121), Wydawca: PWE
Aktywność prosumpcyjna nabywców finalnych - kontekst relacyjny
Academic press:
Studia Ekonomiczne. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach (rok: 2018, tom: 350, strony: 31-41), Wydawca: Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Aktywność prosumpcyjna nabywców w kontekście ich wykształcenia
Academic press:
Zeszyty Naukowe Politechniki Śląskiej. Organizacja i Zarządzanie (rok: 2017, tom: 108, strony: 45557), Wydawca: Politechnika Śląska
Przyczyny kupowania polskich produktów w kontekście prosumpcyjnej aktywności nabywców
Academic press:
Zeszyty Naukowe Politechniki Śląskiej. Organizacja i Zarządzanie (rok: 2016, tom: 93, strony: 45553), Wydawca: Politechnika Śląska
THE EFFECT OF CONSUMERS' ETHNOCENTRIC ATTITUDES ON THEIR READINESS FOR PROSUMPTION
Academic press:
Baltic Journal of Management (rok: 2018, ), Wydawca: Emerald
Etnocentryczny wymiar prosumpcyjnej aktywności polskich nabywców
Academic press:
Studia i Prace WNEiZ Uniwersytetu Szczecińskiego (rok: 2016, tom: 43/3, strony: 21-28), Wydawca: Uniwersytet Szczeciński
Potencjalna prosumpcja etnocentryczna w kontekście znajomości istoty etnocentryzmu konsumenckiego
Academic press:
Marketing i Rynek (rok: 2017, tom: 3, strony: 45333), Wydawca: PWE
Potencjał prosumpcyjny nabywców a relacje z oferentem
Academic press:
Handel Wewnętrzny (rok: 2017, tom: 3, strony: 240-254), Wydawca: Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur
Prosumpcja jako trend konsumencki w opiniach potencjalnych prosumentów
Authors:
A. Baruk, A. Iwanicka
Academic press:
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu (rok: 2015, tom: 41, strony: 39-51), Wydawca: Uniwersytet Szczeciński
Aktywność prosumpcyjna internabywcza a aktywność prosumpcyjna podejmowana w relacjach z oferentami
Academic press:
Marketing i Rynek (rok: 2018, tom: 7, strony: 45615), Wydawca: PWE
Aktywność prosumpcyjna polskich nabywców na rynku dóbr konsumpcyjnych
Authors:
A. Baruk, A. Iwanicka
Academic press:
Handel Wewnętrzny (rok: 2016, tom: 3, strony: 37-49), Wydawca: Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur
Expectations towards offer vs market activities of Polish purchasers – prosumption and ethnocentris context
Academic press:
Zeszyty Naukowe Politechniki Łódzkiej. Organizacja i Zarządzanie (rok: 2016, tom: 63, strony: 45430), Wydawca: Politechnika Łódzka
Gotowość polskich nabywców do aktywności prosumpcyjnej a ich etnocentryczne postawy
Academic press:
Marketing i Rynek (rok: 2016, tom: 3, strony: 13-19), Wydawca: PWE
Specyfika prosumpcji jako zmiany w zachowaniach rynkowych nabywców finalnych ze względu na miejsce ich zamieszkania
Academic press:
Zeszyty Naukowe SGGW. Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej (rok: 2017, tom: 117, strony: 107-121), Wydawca: SGGW
Formy działalności prosumpcyjnej wybranych grup nabywców finalnych
Academic press:
Handel Wewnętrzny (rok: 2016, tom: 4, strony: 56-68), Wydawca: Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur
Prosumpcja jako sposób na osiągnięcie sukcesu przez przedsiębiorstwo
Academic press:
Zarządzanie i Finanse (rok: 2016, tom: 2, strony: 21-33), Wydawca: Uniwersytet Gdański
Zakres aktywności prosumpcyjnej nabywców a ich opinie na temat aktywizujących działań oferentów
Academic press:
Studia i Prace WNEiZ Uniwersytetu Szczecińskiego (rok: 2017, tom: 48/2, strony: 101-112), Wydawca: Uniwersytet Szczeciński
Zakres aktywności prosumpcyjnej nabywców a specyfika ich zachowań zakupowych
Academic press:
Przegląd Organizacji (rok: 2017, tom: 6, strony: 20-28), Wydawca: TNOiK
Zakres zaangażowania nabywców finalnych w działania marketingowe w kontekście ich opinii na temat prosumpcji
Academic press:
Zeszyty Naukowe Politechniki Śląskiej. Organizacja i Zarządzanie (rok: 2018, tom: 118, strony: 19-31), Wydawca: Wydział Organizacji i Zarządzania Politechniki Śląskiej
Status:
Accepted for publication