Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Możliwości pomiaru skuteczności strategii marek polskich miast (na przykładzie polskich miast powiatowych) - ujęcie teoretyczne i empiryczne

2015/19/B/HS4/00380

Słowa kluczowe:

skuteczność pomiar strategia marki JST

Deskryptory:

  • HS4_8: Ekonomia behawioralna, konsumpcja i zachowania konsumentów, marketing

Panel:

HS4 - Jednostka, instytucje, rynki: ekonomia, finanse, zarządzanie, demografia

Jednostka realizująca:

Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Wydział Zarządzania

woj. wielkopolskie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

dr hab. Magdalena Florek 

Liczba wykonawców projektu: 3

Konkurs: OPUS 10 - ogłoszony 2015-09-15

Przyznana kwota: 254 400 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2016-06-14

Zakończenie projektu: 2018-12-13

Planowany czas trwania projektu: 30 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony

Opis Projektu

Pobierz opis projektu w formacie .pdf

Uwaga - opisy projektów zostały sporządzone przez samych autorów wniosków i w niezmienionej formie umieszczone w systemie.

Dane z raportu końcowego/rocznego

  • Publikacje w czasopismach (5)
  • Teksty w publikacjach pokonferencyjnych (1)
  1. Obszary pomiaru skuteczności strategii marek miejskich – wnioski z analizy dokumentów strategicznych
    Autorzy:
    Magdalena Florek, Marta Hereźniak, Anna Augustyn
    Czasopismo:
    Samorząd Terytorialny (rok: 2017, tom: 10, strony: 45430), Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA
    Status:
    Opublikowana
  2. W poszukiwaniu wiarygodnych metod pomiaru skuteczności budowania marek miast
    Autorzy:
    Anna Augustyn, Marta Hereźniak, Magdalena Florek
    Czasopismo:
    POLITYKI EUROPEJSKIE, FINANSE I MARKETING (rok: 2017, tom: 17 (66), strony: 25-44), Wydawca: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.22630/PEFIM.2017.17.66.2 - link do publikacji
  3. On measuring place brand effectiveness - between theoretical developments and empirical findings
    Autorzy:
    Marta Hereźniak, Magdalena Florek, Anna Augustyn
    Czasopismo:
    Economics and Sociology (rok: 2018, tom: 11, strony: 36-51), Wydawca: Centre of Sociological Research
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.14254/2071-789X.2018/11-2/3 - link do publikacji
  4. Measuring the effectiveness of city brand strategy. In search for a universal evaluative framework
    Autorzy:
    Magdalena Florek, Marta Hereźniak, Anna Augustyn
    Czasopismo:
    Cities (rok: 2021, tom: 110, strony: first online), Wydawca: Elsevier
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1016/j.cities.2020.103079 - link do publikacji
  5. You can't govern if you don't measure – experts' insights into place branding effectiveness assessment
    Autorzy:
    Magdalena Florek, Marta Hereźniak, Anna Augustyn
    Czasopismo:
    Journal of Place Management and Development (rok: 2019, tom: 12, strony: 545-565), Wydawca: Emerald
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1108/JPMD-10-2018-0074 - link do publikacji
  1. Towards the categorization of place brand strategy effectiveness indicators – findings from strategic documents of 66 Polish cities
    Autorzy:
    Marta Hereźniak, Magdalena Florek, Anna Augustyn
    Konferencja:
    Second Annual Conference of the International Place Branding Association (IPBA) (rok: 2017, ), Wydawca: Swansea University, Wales, UK
    Data:
    konferencja 5-7.12
    Status:
    Opublikowana