Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Nieliniowe własności dynamiczne pojazdów szynowych w krzywych przejściowych przy prędkościach wokół krytycznej

2014/15/N/ST8/02668

Słowa kluczowe:

kolejowe krzywe przejściowe nieliniowa dynamika pojazdów prędkość krytyczna symulacje numeryczne

Deskryptory:

  • ST8_3: Inżynieria obliczeniowa, komputerowe wspomaganie modelowania, projektowania i produkcji
  • ST8_7: Budowa maszyn (modelowanie, kształtowanie, obróbka)
  • ST8_12: Zagadnienia techniczne i technologiczne transportu

Panel:

ST8 - Inżynieria procesów i produkcji: projektowanie wyrobów, projektowanie i sterowanie procesami produkcji, konstrukcje i procesy budowlane, inżynieria materiałowa, systemy energetyczne, m.in.:

Jednostka realizująca:

Politechnika Warszawska, Wydział Transportu

woj. mazowieckie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

Milena Gołofit-Stawińska 

Liczba wykonawców projektu: 2

Konkurs: PRELUDIUM 8 - ogłoszony 2014-09-15

Przyznana kwota: 107 380 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2015-08-03

Zakończenie projektu: 2018-02-02

Planowany czas trwania projektu: 30 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony

Zakupiona aparatura

  1. Program Intel Visual Fortran Studio XE. Za kwotę 7 000 PLN

Dane z raportu końcowego

  • Publikacje w czasopismach (3)
  • Teksty w publikacjach pokonferencyjnych (6)
  • Publikacje książkowe (1)
  1. Investigation into nonlinear phenomena for various railway vehicles in transition curves at velocities close to critical one IF: 4,604
    Autorzy:
    Zboinski Krzysztof, Golofit-Stawinska Milena
    Czasopismo:
    Nonlinear Dynamics (rok: 2019, tom: 98(3), strony: 1555-1601), Wydawca: Springer Netherlands
    Status:
    Opublikowane
    Doi:
    10.1007/s11071-019-05041-2 - link do publikacji
  2. Badanie wpływu sztywności poprzecznej i wzdłużnej zawieszenia na nieliniowe zachowania wózka wagonu pasażerskiego MK111
    Autorzy:
    Zboiński Krzysztof, Gołofit-Stawińska Milena
    Czasopismo:
    Prace Naukowe Politechniki Warszawskiej. Transport (rok: 2016, tom: z. 114, strony: 449-458), Wydawca: Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej
    Status:
    Opublikowane
  3. The impact of primary suspension stiffness of 2-axle bogie of MKIII passenger car on its dynamical behaviour
    Autorzy:
    Zboinski Krzysztof, Golofit-Stawinska Milena
    Czasopismo:
    Transport Problems (rok: 2018, tom: 13(1), strony: 135-146), Wydawca: Wydawnictwo Politechniki Śląskiej
    Status:
    Opublikowane
    Doi:
    10.21307/tp.2018.13.1.12 - link do publikacji
  1. Variation of stiffness and damping of the laden hsfv1 freight car
    Autorzy:
    Zboinski Krzysztof, Golofit-Stawinska Milena
    Konferencja:
    22nd International Conference Transport Means 2018 (rok: 2018, ), Wydawca: Publishing House "Technologija"
    Data:
    konferencja 3-5.10.2018
    Status:
    Opublikowane
  2. Non-linear dynamics of railway vehicles in transition curves around critical velocity with focus on 2-axle cars
    Autorzy:
    Zboinski Krzysztof, Golofit-Stawinska Milena
    Konferencja:
    25th International Symposium on Dynamics of Vehicles on Roads and Tracs (IAVSD 2017) (rok: 2018, ), Wydawca: Taylor & Francis Group
    Data:
    konferencja 14-18.08.2017
    Status:
    Opublikowane
  3. Vehicle-track system parameters influencing dynamics in transition curves
    Autorzy:
    Zboinski Krzysztof, Golofit-Stawinska Milena
    Konferencja:
    Third International Conference on Railway Technology: Research, Development and Maintenance (rok: 2016, ), Wydawca: Civil-Comp Press
    Data:
    konferencja 5-8.04.2016
    Status:
    Opublikowane
  4. Dynamics properties of railway bogie of average parameters in transition curve at velocities around critical one
    Autorzy:
    Zboinski Krzysztof, Golofit-Stawinska Milena
    Konferencja:
    20th International Conference Transport Means 2016 (rok: 2016, ), Wydawca: Publishing House "Technologija"
    Data:
    konferencja 5-7.10.2016
    Status:
    Opublikowane
  5. Influence of Longitudinal Stiffness value in secondary suspension of 4-axle passenger car on its behaviour
    Autorzy:
    Zboinski Krzysztof, Golofit-Stawinska Milena
    Konferencja:
    23rd International Conference Transport Means 2019 (rok: 2019, ), Wydawca: Publishing House "Technologija"
    Data:
    konferencja 2-4.10.2019
    Status:
    Opublikowane
  6. The impact of suspension parameters on selected features of bogies dynamics in the transition curves
    Autorzy:
    Zboinski Krzysztof, Golofit-Stawinska Milena
    Konferencja:
    15th Mini Conference on Vehicle System Dynamics, Identification and Anomalies (rok: 2017, ), Wydawca: Budapest University of Technology and Economics
    Data:
    konferencja 7-9.11.2016
    Status:
    Opublikowane
  1. Badanie istotności parametrów nieliniowego modelu wózka wagonu kolejowego o przeciętnych parametrach
    Autorzy:
    Zboiński Krzysztof, Gołofit-Stawińska Milena
    Książka:
    Wybrane zagadnienia badania oddziaływań dynamicznych w transporcie szynowym (rok: 2017, tom: nie dotyczy, strony: 29-39), Wydawca: Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej
    Status:
    Opublikowane