Biometric trails of nonhuman environments. Medical imaging of plants' bodies in bio-artistic projects
Czasopismo:
Panoptikum (rok: 2019, tom: 21(28), strony: 46-64), Wydawca: Akademickie Centrum Kultury Katedra Kulturoznawstwa UG
Somatic Narratives about Illness. Biometric Visualization of Diseased and Disabled Bodies in Art and Science Projects
Autorzy:
Ewelina Twardoch-Raś
Czasopismo:
Humanities (rok: 2020, tom: 1, strony: 45683), Wydawca: MPDI
Ciało w ruchu jako przestrzeń doświadczeń afektywnych i procesów poznawczych. Sandra Frydrysiak, Taniec w sprzężeniu nauk i technologii. Nowe perspektywy w badaniach tańca, Wydawnictwo Przypis, Łódź 2017, ss. 422.
Autorzy:
Ewelina Twardoch-Raś
Czasopismo:
"Przegląd Kulturoznawczy" (rok: 2018, tom: 3, strony: 435-450), Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Obraz medyczny jako "fenomen". Ciało w relacji z nie-ludzkimi sprawczościami w wybranych projektach postmedialnych
Autorzy:
Ewelina Twardoch-Raś
Czasopismo:
Prace Kulturoznawcze XXII Wydawnictwa Uniwersytetu Wrocławskiego. Człowiek i inne istoty (rok: 2018, tom: 2, strony: 107-131), Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
Non-human Actors in Their Strongly Possible Worlds". Constructions of Alternative Universes in Bio Art Projects
Autorzy:
Ewelina Twardoch-Raś
Czasopismo:
"Przegląd Kulturoznawczy" (rok: 2019, tom: 2, strony: 151-180), Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
MOVIE AS AFFECTIVE SELF-PORTRAIT. BODY-NARRATION AND NARRATIVE IDENTITY IN NEIL JORDAN'S BREAKFAST ON PLUTO
Autorzy:
EWELINA TWRDOCH-RAŚ
Czasopismo:
KULTURA POPULARNA (rok: 2018, tom: 3, strony: 74-86), Wydawca: Wydawnictwo SWPS Academica
Obraz medyczny jako "fenomen". Ciało w relacji z nie-ludzkimi sprawczościami w wybranych projektach postmedialnych
Autorzy:
Ewelina Twardoch-Raś
Czasopismo:
Prace Kulturoznawcze XXII Wydawnictwa Uniwersytetu Wrocławskiego. Człowiek i inne istoty (rok: 2018, tom: 2, strony: 107-131), Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
Ciało w ruchu jako przestrzeń doświadczeń afektywnych i procesów poznawczych. Sandra Frydrysiak, Taniec w sprzężeniu nauk i technologii. Nowe perspektywy w badaniach tańca, Wydawnictwo Przypis, Łódź 2017, ss. 422.
Autorzy:
Ewelina Twardoch-Raś
Czasopismo:
"Przegląd Kulturoznawczy" (rok: 2018, tom: 3, strony: 435-450), Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
From a biosignal to Xenotext. The affective dimension of textuality in postdigital art projects
Autorzy:
Ewelina Twardoch-Raś
Czasopismo:
"Przegląd Kulturoznawczy" (rok: 2017, tom: 3(33), strony: 390-414), Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Non-human Actors in Their Strongly Possible Worlds". Constructions of Alternative Universes in Bio Art Projects
Autorzy:
Ewelina Twardoch-Raś
Czasopismo:
"Przegląd Kulturoznawczy" (rok: 2019, tom: 2, strony: 151-180), Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
MOVIE AS AFFECTIVE SELF-PORTRAIT. BODY-NARRATION AND NARRATIVE IDENTITY IN NEIL JORDAN'S BREAKFAST ON PLUTO
Autorzy:
EWELINA TWRDOCH-RAŚ
Czasopismo:
KULTURA POPULARNA (rok: 2018, tom: 3, strony: 74-86), Wydawca: Wydawnictwo SWPS Academica
PĘTLE NEUROFEEDBACKU. ELEKTROENCEFALOGRAFIA JAKO STRATEGIA ARTYSTYCZNA W WYBRANYCH PROJEKTACH Z ZAKRESU ART & SCIENCE
Autorzy:
Ewelina Twardoch-Raś
Czasopismo:
"Kultura Współczesna" (rok: 2019, tom: 4, strony: 142-158), Wydawca: Narodowe Centrum Kultury
Somatyczny narcyzm w służbie biopolityki? Data-selfie jako narzędzie autoprezentacji i samokontroli w projektach bioartystycznych
Autorzy:
Ewelina Twardoch-Raś
Czasopismo:
Kultura Współczesna (rok: 2020, tom: 1, strony: 127-146), Wydawca: Narodowe Centrum Kultury
Biometric trails of nonhuman environments. Medical imaging of plants' bodies in bio-artistic projects
Czasopismo:
Panoptikum (rok: 2019, tom: 21(28), strony: 46-64), Wydawca: Akademickie Centrum Kultury Katedra Kulturoznawstwa UG
PĘTLE NEUROFEEDBACKU. ELEKTROENCEFALOGRAFIA JAKO STRATEGIA ARTYSTYCZNA W WYBRANYCH PROJEKTACH Z ZAKRESU ART & SCIENCE
Autorzy:
Ewelina Twardoch-Raś
Czasopismo:
"Kultura Współczesna" (rok: 2019, tom: 4, strony: 142-158), Wydawca: Narodowe Centrum Kultury
From a biosignal to Xenotext. The affective dimension of textuality in postdigital art projects
Autorzy:
Ewelina Twardoch-Raś
Czasopismo:
"Przegląd Kulturoznawczy" (rok: 2017, tom: 3(33), strony: 390-414), Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego