Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Branding narodowy w polityce zagranicznej Polski i Niemiec. Analiza porównawcza komercjalizacji polityki wizerunkowej

2014/15/N/HS5/03306

Słowa kluczowe:

branding narodowy zagraniczna polityka wizerunkowa

Deskryptory:

  • HS5_7: Systemy i ruchy polityczne oraz stosunki międzynarodowe
  • HS4_12: Ekonomia międzynarodowa
  • HS6_2: Psychologia społeczna, polityczna, środowiskowa i międzykulturowa

Panel:

HS5 - Normy i władza: prawo, nauki o polityce, polityka regionalna i społeczna

Jednostka realizująca:

Uniwersytet Mikołaja Kopernika, Wydział Politologii i Studiów Międzynarodowych

woj. kujawsko-pomorskie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

Anna Quirin 

Liczba wykonawców projektu: 2

Konkurs: PRELUDIUM 8 - ogłoszony 2014-09-15

Przyznana kwota: 64 786 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2015-09-21

Zakończenie projektu: 2018-01-20

Planowany czas trwania projektu: 28 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony

Dane z raportu końcowego/rocznego

  • Publikacje w czasopismach (1)
  • Publikacje książkowe (3)
  1. Branding narodowy – co to jest? Uwagi do toczącej się dyskusji
    Autorzy:
    Anna Quirin
    Czasopismo:
    "Atheneum. Polskie Studia Politologiczne" S. 78-97 (rok: 2016, tom: 49, strony: 78-97), Wydawca: Wydawnictwo Adam Marszałek
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.15804/athena - link do publikacji
  1. Branding narodowy a dyplomacja publiczna – różnice i zbieżności konceptualne
    Autorzy:
    Anna Quirin
    Książka:
    Dyplomacja europejska wobec wyzwań XX i XXI w. (rok: 2017, tom: 1, strony: 154-172), Wydawca: Wydawnictwo Adam Marszałek
    Status:
    Opublikowana
  2. Wizerunek Turcji w Europie
    Autorzy:
    Anna Quirin
    Książka:
    Turcja w XXI wieku (rok: 2016, tom: 1, strony: 214-236), Wydawca: Wydawnictwo Adam Marszałek
    Status:
    Opublikowana
  3. Commercializing the National. Nation Branding and the Self-Image of Central European Societies. The Case of Poland
    Autorzy:
    Anna Quirin
    Książka:
    Models of European Civil Societies: Transnational Perspectives on Forming of Modern Societies in Central Europe (rok: 2018, tom: Vol. 7, strony: 385-403), Wydawca: Cambridge Scholars Publishing, CGS Studies
    Status:
    Opublikowana