Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Performans postmedialny. Współczesny kontekst technologiczny działań performatywnych.

2014/15/N/HS2/03858

Słowa kluczowe:

performans technologia obecność na żywo obecnośc zapośredniczona

Deskryptory:

  • HS2_12: Teatrologia i sztuki performatywne (aktorstwo, taniec i in.)
  • HS2_8: Historia i teoria sztuki, historia architektury, sztuki plastyczne, kultura wizualna
  • HS2_14: Kulturoznawstwo (w tym: współczesne studia kulturowe i antropologicznokulturowe)

Panel:

HS2 - Kultura i twórczość kulturowa: literaturoznawstwo, bibliotekoznawstwo, językoznawstwo, kulturoznawstwo, nauki o sztuce

Jednostka realizująca:

Uniwersytet Wrocławski, Wydział Nauk Historycznych i Pedagogicznych

woj. dolnośląskie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

dr Małgorzata Dancewicz-Pawlik 

Liczba wykonawców projektu: 2

Konkurs: PRELUDIUM 8 - ogłoszony 2014-09-15

Przyznana kwota: 132 156 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2015-08-05

Zakończenie projektu: 2019-08-04

Planowany czas trwania projektu: 48 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony

Zakupiona aparatura

  1. Laptop. Za kwotę 6 000 PLN

Dane z raportu końcowego/rocznego

  • Publikacje w czasopismach (2)
  • Teksty w publikacjach pokonferencyjnych (3)
  • Publikacje książkowe (4)
  1. Performatywna TRANS/FUZJA. Poskramianie symbolicznego wampira
    Autorzy:
    Małgorzata Dancewicz-Pawlik
    Czasopismo:
    Kultura Współczesna (rok: 2018, tom: Technolęki, strony: 101-111), Wydawca: Narodowe Centrum Kultury
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.26112/kw.2018.101.09 - link do publikacji
  2. Małpy nie zabijają małp - performatywne misje simius sapiens.
    Autorzy:
    Małgorzata Dancewicz-Pawlik
    Czasopismo:
    Prace Kulturoznawcze 23, nr 2–3 (rok: 2019, tom: Kultura misji, strony: 105-121), Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.19195/0860-6668.23.2–3.7 - link do publikacji
  1. Drifting down and up the meaning
    Autorzy:
    Małgorzata Dancewicz
    Konferencja:
    Generative Art, Futuring Past (rok: 2019, ), Wydawca: Domus Argenia Publisher
    Data:
    konferencja 7 czerwca 2019
    Status:
    Opublikowana
  2. Beyond liveness
    Autorzy:
    Małgorzata Dancewicz
    Konferencja:
    xCoAx 2016: the Fourth Conference on Computation, Communication, Aesthetics and X (rok: 2016, ), Wydawca: Universidade do Porto
    Data:
    konferencja 7-8.07.2016
    Status:
    Opublikowana
  3. Performans technologiczny jako performans post-medialny
    Autorzy:
    Małgorzata Dancewicz-Pawlik
    Konferencja:
    III POLSKI KONGRES ESTETYKI: MEDIA, NOWE MEDIA CZY POST-MEDIA SZTUKI? (rok: 2019, ), Wydawca: Wydawnictwo Naukowe Wydziału Malarstwa i Nowych Mediów Akademia Sztuki w Szczecinie
    Data:
    konferencja 19-21.10.2017
    Status:
    Opublikowana
  1. Electronic Civil Disobedience. Critical Art Ensemble
    Autorzy:
    Małgorzata Dancewicz
    Książka:
    Klasyczne dzieła sztuki nowych mediów (rok: 2015, tom: -, strony: 64 - 70), Wydawca: Instytucja Kultury Katowice – Miasto Ogrodów
    Status:
    Opublikowana
  2. Performans postmedialny. Współczesny kontekst technologiczny działań performatywnych.
    Autorzy:
    Małgorzata Dancewicz-Pawlik
    Książka:
    Performans postmedialny. Współczesny kontekst technologiczny działań performatywnych. (rok: 2019, tom: monografia, strony: 260 str), Wydawca: Oficyna Wydawnicza ATUT – Wrocławskie Wydawnictwo Oświatowe
    Status:
    Opublikowana
  3. Performance as the medium
    Autorzy:
    Małgorzata Dancewicz-Pawlik
    Książka:
    Digital Technologies in interdisciplinary creative landscapes (rok: 2020, tom: UoG, strony: złożono do druku tekst), Wydawca: Libri Publishing
    Status:
    Złożona
  4. Obecność. Współobecność. Kompatybilność. O wspólnym doświadczaniu czasu i przestrzeni w performance.
    Autorzy:
    Małgorzata Dancewicz-Pawlik
    Książka:
    Neurofizjologia artysty w performance (rok: 2020, tom: -, strony: złożono do druku tekst), Wydawca: Fundacji Artystyczno-Badawczej om – organizmy i maszyny w kulturze (FUNom)
    Status:
    Złożona