Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Języki i Uczenie w General Game Playing

2014/13/N/ST6/01817

Słowa kluczowe:

General Game Playing inteligentni agenci gry Inteligencja Obliczeniowa Reprezentacja Wiedzy Rozwiązywanie Problemów

Deskryptory:

  • ST6_7: Sztuczna inteligencja, systemy inteligentne i wieloagentowe
  • ST6_6: Algorytmika, algorytmy równoległe, rozproszone i sieciowe, algorytmiczna teoria gier
  • ST6_4: Metody formalne, teoretyczne podstawy informatyki w tym informatyka teoretyczna

Panel:

ST6 - Informatyka i technologie informacyjne: technologie i systemy informacyjne, informatyka, obliczenia naukowe, systemy inteligentne

Jednostka realizująca:

Uniwersytet Wrocławski, Wydział Matematyki i Informatyki

woj. dolnośląskie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

Jakub Kowalski 

Liczba wykonawców projektu: 2

Konkurs: PRELUDIUM 7 - ogłoszony 2014-03-17

Przyznana kwota: 148 200 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2015-03-02

Zakończenie projektu: 2018-03-01

Planowany czas trwania projektu: 36 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony

Dane z raportu końcowego

  • Teksty w publikacjach pokonferencyjnych (8)
  1. Game Description Language for Real-time Games
    Autorzy:
    Jakub Kowalski, Andrzej Kisielewicz
    Konferencja:
    IJCAI-15 Workshop on General Game Playing (GIGA'15) (rok: 2015, ), Wydawca: brak
    Data:
    konferencja 27.07.2015
    Status:
    Opublikowana
  2. Testing General Game Players Against a Simplified Boardgames Player Using Temporal-difference Learning
    Autorzy:
    Jakub Kowalski, Andrzej Kisielewicz
    Konferencja:
    IEEE Congress on Evolutionary Computation (rok: 2015, ), Wydawca: IEEE
    Data:
    konferencja 25.05.2015-28.05.2015
    Status:
    Opublikowana
  3. Text-based Adventures of the Golovin AI Agent
    Autorzy:
    Bartosz Kostka, Jarosław Kwiecień, Jakub Kowalski, Paweł Rychlikowski
    Konferencja:
    IEEE Conference on Computational Intelligence in Games (rok: 2017, ), Wydawca: IEEE
    Data:
    konferencja 22.08.2017-25.08.2017
    Status:
    Opublikowana
  4. Evaluating Chess-like Games Using Generated Natural Language Descriptions
    Autorzy:
    Jakub Kowalski, Łukasz Żarczyński, Andrzej Kisielewicz
    Konferencja:
    Advances in Computer Games (rok: 2017, ), Wydawca: Springer
    Data:
    konferencja 03.07.2017-05.07.2017
    Status:
    Opublikowana
  5. Evolving Chess-like Games Using Relative Algorithm Performance Profiles
    Autorzy:
    Jakub Kowalski, Marek Szykuła
    Konferencja:
    EvoApplications (rok: 2016, ), Wydawca: Springer
    Data:
    konferencja 30.03.2016-01.04.2016
    Status:
    Opublikowana
  6. Towards a Real-time Game Description Language
    Autorzy:
    Jakub Kowalski, Andrzej Kisielewicz
    Konferencja:
    8th International Conference on Agents and Artificial Intelligence (rok: 2016, ), Wydawca: SCITEPRESS
    Data:
    konferencja 24.02.2016-26.02.2016
    Status:
    Opublikowana
  7. A New Evolutionary Algorithm for Synchronization
    Autorzy:
    Jakub Kowalski, Adam Roman
    Konferencja:
    EvoApplications (rok: 2017, ), Wydawca: Springer
    Data:
    konferencja 19.04.2017-21.04.2017
    Status:
    Opublikowana
  8. Strategic Features and Terrain Generation for Balanced Heroes of Might and Magic III Maps
    Autorzy:
    Jakub Kowalski, Radosław Miernik, Piotr Pytlik, Maciej Pawlikowski, Krzysztof Piecuch, Jakub Sękowski
    Konferencja:
    IEEE Conference on Computational Intelligence and Games (rok: 2018, ), Wydawca: IEEE
    Data:
    konferencja 14.08.2018-17.08.2018
    Status:
    Opublikowana