Rola metapoznawczego Ja w poszukiwaniu diagnostycznych informacji o sobie
Autorzy:
Agnieszka Fanslau, Hanna Brycz
Czasopismo:
Czasopismo Psychologiczne (rok: 2019, tom: 25 (2), strony: 151-157), Wydawca: Biuro Architektura Poznań
Metacognition and emotion – how accurate perception of own biases relates to positive feelings and hedonic capacity
Autorzy:
Joanna Szczepanik, Hanna Brycz, Paweł Kleka, Agnieszka Fanslau, Carlos Zarate, Allison Nugent
Czasopismo:
Consciousness and Cognition (rok: 2020, tom: 82, strony: 45667), Wydawca: Elsevier
Cross - Cultural Differences in Metacognitive Self
Autorzy:
Hanna Brycz, Joanna Różycka - Tran, Joanna Szczepanik
Czasopismo:
Economics & Sociology (rok: 2015, tom: 8, no 1, strony: 157-164), Wydawca: ISSN 2071-789X; DOI: 10.14254/2071- 789X.2015/8-1/12
Becoming Aware of One's Own Biases in Emerging Adulthood – A Longitudinal Study. Metacognitive Approach
Autorzy:
Paweł Kleka, Hanna Brycz, Agnieszka Fanslau, Aleksandra Pilarska
Czasopismo:
Advances in Cognitive Psychology (rok: 2019, tom: 15 (4), strony: 308-317), Wydawca: Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Warszawie
Narzędzie do pomiaru Metapoznawczego Ja (MJ-24)
Autorzy:
Hanna Brycz, Roman Konarski
Czasopismo:
Psychologia Społeczna (rok: 2016, tom: 11 4(39), strony: 509-526), Wydawca: Instytut Psychologii PAN, Uniwersytety polskie, PTP
Cross - Cultural Differences in Metacognitive Self
Autorzy:
Hanna Brycz, Joanna Różycka - Tran, Joanna Szczepanik
Czasopismo:
Economics & Sociology (rok: 2015, tom: 8, no 1, strony: 157-164), Wydawca: ISSN 2071-789X; DOI: 10.14254/2071- 789X.2015/8-1/12
THE METACOGNITIVE SELF: THE ROLE OF MOTIVATION AND AN UPDATED MEASUREMENT TOOL
Autorzy:
Hanna Brycz, Roman Konarski, Paweł Kleka, Rex Wright
Czasopismo:
Economics&Socilology (rok: 2019, tom: 12 (1), strony: 208-232), Wydawca: JEL Clasification: D02, 017, P31
Czy studenci uczą się przewidywania swoich ocen semestralnych? Rola błędu "przeszacowanej pewności" w trafności szacowania własnych osiągnięć edukacyjnych
Autorzy:
Paweł Kleka, Agnieszka Fanslau, Hanna Brycz
Czasopismo:
Dyskursy Młodych Andragogów (rok: 2019, tom: 20, strony: 231-240), Wydawca: Uniwersytet Zielonogórski
The role of metacognition, type of feedback, and kind of incentives for motivation to learn
Autorzy:
Hanna Brycz, Paweł Atroszko, Magdalena Wyszomirska - Góra, Rex Wright
Czasopismo:
Current Issues in Personality Psychology (rok: 2021, tom: 9 (4), strony: 316-327), Wydawca: Temedia, Polska
The metacognitive self fosters the drive for self-knowledge: The role of the metacognitive self in the motivation to search for diagnostic information about the self
Autorzy:
Hanna Brycz, Magdalena Wyszomirska - Góra, Roman Konarski, Bogdan Wojciszke
Czasopismo:
Polish Psychological Bulletin (rok: 2018, tom: 49, strony: 66-76), Wydawca: De Gruyter
The role of metacognition, type of feedback, and kind of incentives for motivation to learn
Autorzy:
Hanna Brycz, Paweł Atroszko, Magdalena Wyszomirska - Góra, Rex Wright
Czasopismo:
Current Issues in Personality Psychology (rok: 2021, tom: 9 (4), strony: 316-327), Wydawca: Temedia, Polska
Becoming Aware of One's Own Biases in Emerging Adulthood – A Longitudinal Study. Metacognitive Approach
Autorzy:
Paweł Kleka, Hanna Brycz, Agnieszka Fanslau, Aleksandra Pilarska
Czasopismo:
Advances in Cognitive Psychology (rok: 2019, tom: 15 (4), strony: 308-317), Wydawca: Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Warszawie
The interplay between motivation and social perception: New ideas
Autorzy:
Hanna Brycz, Rex Wright
Czasopismo:
Polish Psychological Bulletin (rok: 2018, tom: 49, strony: 45659), Wydawca: De Gruyter
Czy studenci uczą się przewidywania swoich ocen semestralnych? Rola błędu "przeszacowanej pewności" w trafności szacowania własnych osiągnięć edukacyjnych
Autorzy:
Paweł Kleka, Agnieszka Fanslau, Hanna Brycz
Czasopismo:
Dyskursy Młodych Andragogów (rok: 2019, tom: 20, strony: 231-240), Wydawca: Uniwersytet Zielonogórski
Metacognitive self as a motivational predictor of seeking diagnostic information about the self – longitudinal study
Autorzy:
Hanna Brycz, Paweł Kleka, Agnieszka Fanslau, Aleksandra Pilarska
Czasopismo:
Frontiers in Education, section Educational Psychology (rok: 2019, tom: 0,247916666666667, strony: 45666), Wydawca: Frontiers Editorial Office Avenue du Tribunal Fédéral 34 CH – 1005 Lausanne Switzerland Tel +41(0)21 510 17 40 Fax +41 (0)21 510 17 01
Construct and Concurrent Validity of the Positive Metacognitions and Positive Meta-Emotions Questionnaire in the Polish Population
Autorzy:
Roman Konarski, Hanna Brycz
Czasopismo:
Sage (rok: 2017, tom: 45664, strony: 45665), Wydawca: Sage