Active and inactive clusters in polish furniture industry. The industrial network approach
Autorzy:
M. Ratajczak-Mrozek, M. Herbeć
Czasopismo:
Intercathedra (rok: 2013, tom: 29, strony: 85-94), Wydawca: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
Analiza ryzyka w łańcuchu dostaw i zarządzania nim w aspekcie międzynarodowym
Czasopismo:
Gospodarka Materiałowa i Logistyka (rok: 2014, tom: 4, strony: -), Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Efektywność przedsiębiorstwa w sieci biznesowej
Czasopismo:
Kwartalnik Nauk o Przedsiębiorstwie (rok: 2014, tom: 3, strony: 49-58), Wydawca: Szkoła Główna Handlowej w Warszawie
Innowacyjność przedsiębiorstwa w lokalnych i zagranicznych relacjach klient–dostawca
Autorzy:
P. Mielcarek, M. Ratajczak-Mrozek
Czasopismo:
Organizacja i Kierowanie (rok: 2018, tom: 1, strony: 49-62), Wydawca: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Czas w badaniach nad internacjonalizacją przedsiębiorstw
Autorzy:
M. Ratajczak-Mrozek
Czasopismo:
Gospodarka Narodowa (rok: 2015, tom: 4, strony: 49-67), Wydawca: Szkoła Główna Handlowa
Czynniki ryzyka w międzynarodowych łańcuchach dostaw na przykładzie przedsiębiorstw z branży meblarskiej oraz IT
Czasopismo:
Gospodarka Materiałowa i Logistyka (rok: 2015, tom: 3, strony: 23-32), Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Jak zmienić kontakty w korzystne relacje - wyniki badań empirycznych
Autorzy:
M. Ratajczak-Mrozek, K. Barłożewski
Czasopismo:
Kwartalnik Nauk o Przedsiębiorstwie (rok: 2017, tom: 2, strony: 92-98), Wydawca: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Kształtowanie ryzyka w krajowych i międzynarodowych łańcuchach dostaw
Autorzy:
M. Ratajczak-Mrozek, F. Nowacki
Czasopismo:
Gospodarka Materiałowa i Logistyka (rok: 2016, tom: 7, strony: 45329), Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Metoda case study w rozwoju teorii naukowych
Czasopismo:
Organizacja i Kierowanie (rok: 2014, tom: 1, strony: 105-118), Wydawca: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
The SME perspective on motives and success factors in cross-border mergers: The importance of network position
Autorzy:
M. Ratajczak-Mrozek
Czasopismo:
IMP Journal (rok: 2015, tom: 9(2), strony: 136-162), Wydawca: Emerald Group Publishing
To be independent or balance interdependence?: Policy implications for micro and small enterprises
Autorzy:
M. Ratajczak-Mrozek, M. Herbeć
Czasopismo:
IMP Journal (rok: 2016, tom: 10, strony: 260 – 275), Wydawca: Emerald Group Publishing
Znaczenie podmiotów usługowych dla meblarstwa w Polsce – perspektywa relacji sieciowych i współpracy
Autorzy:
M. Ratajczak-Mrozek, M. Herbeć
Czasopismo:
Studia Oeconomica Posnaniensia (rok: 2014, tom: 1, strony: 27-45), Wydawca: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
The actors-resources-activities analysis as a basis for Polish furniture network research
Autorzy:
M. Ratajczak-Mrozek, M. Herbeć
Czasopismo:
Drweno. Wood (rok: 2013, tom: 56, strony: 115-137), Wydawca: Instytut Technologii Drewna
Znaczenie relacji personalnych dla umiędzynarodowienia przedsiębiorstw
Autorzy:
M. Ratajczak-Mrozek
Czasopismo:
Marketing i Rynek (rok: 2017, tom: 9, strony: 292-299), Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
From supplier to center of excellence and beyond: The network position development of a business unit within IKEA Industry"
Autorzy:
E. Baraldi, M. Ratajczak-Mrozek
Czasopismo:
Journal of Business Research (rok: 2019, tom: 100, strony: 45306), Wydawca: Elsevier
Interorganizational Network Embeddedness and Performance of Companies Active on Foreign Markets
Autorzy:
M. Ratajczak-Mrozek
Czasopismo:
Journal of Management and Business Administration. Central Europe (rok: 2017, tom: 4, strony: 144–157), Wydawca: Akademia Leona Koźmińskiego
Positive and negative effects of company's relationships in internationalisation process
Autorzy:
M. Ratajczak-Mrozek, P. Mielcarek
Czasopismo:
Argumenta Oeconomica (rok: 2017, tom: 38, strony: 121-144), Wydawca: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Wielowymiarowa ocena sieci innowacji - IT case study
Czasopismo:
Studia Ekonomiczne, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach (rok: 2016, tom: 281, strony: 104-116), Wydawca: Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Znaczenie krajowych relacji sieciowych dla internacjonalizacji oraz aktywności małych i średnich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych
Autorzy:
M. Ratajczak-Mrozek
Czasopismo:
"Studia Ekonomiczne". Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach (rok: 2015, tom: 3, strony: 115-126), Wydawca: Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Źródła władzy i kierunki zależności w relacjach sieciowych przedsiębiorstwa na przykładzie firmy meblarskiej
Czasopismo:
Kwartalnik Nauk o Przedsiębiorstwie (rok: 2015, tom: 4, strony: 75-82), Wydawca: Szkoła Główna Handlowa
Companies' simultaneous embeddedness in local, international and global networks – a conceptualisation from the perspective of local enterprises and their degree of internationalisation
Autorzy:
M. Ratajczak-Mrozek
Czasopismo:
Poznań University of Economics Review (rok: 2014, tom: 14, strony: 31-47), Wydawca: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Furniture companies cooperation and their innovativeness – industrial network approach
Autorzy:
M. Herbeć, M. Ratajczak-Mrozek
Czasopismo:
Annals of Warsaw University of Life Sciences. Forestry and Wood Technology (rok: 2014, tom: 85, strony: 81-94), Wydawca: Warsaw University of Life Sciences
Negatywne efekty osadzenia i relacji przedsiębiorstw – wymiar działalności lokalnej i międzynarodowej
Autorzy:
M. Ratajczak-Mrozek
Czasopismo:
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach "Studia Ekonomiczne", "Zarządzanie relacjami w biznesie – współczesne wyzwania" (rok: 2014, tom: 182, strony: 53-63), Wydawca: Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Network structures in the furniture industry – the industrial network approach
Autorzy:
M. Ratajczak-Mrozek, M. Herbeć
Czasopismo:
Drewno. Wood (rok: 2014, tom: 57, strony: 27-43), Wydawca: Instytut Technologii Drewna (Poznań)
The Importance of Locally Embedded Personal Relationships for SME Internationalisation Processes – from Opportunity Recognition to Company Growth
Autorzy:
M. Ratajczak-Mrozek
Czasopismo:
Journal of Entrepreneurship, Management and Innovation (rok: 2014, tom: 10, strony: 89-108), Wydawca: Nowy Sącz Business School – National-Louis University
The importance of social factors for rapid internationalisation – the case of a high-tech company
Autorzy:
M. Ratajczak-Mrozek, P. Mielcarek
Czasopismo:
Studia Ekonomiczne, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach (rok: 2016, tom: 271, strony: 115-125), Wydawca: Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach