Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Uczenie motoryczne za pomocą symulacji ruchowej

2012/05/B/HS6/03806

Słowa kluczowe:

uczenie motoryczne symulacja ruchowa EEG

Deskryptory:

  • HS6_5: Psychologia ewolucyjna i porównawcza, genetyka zachowania, psychofizjologia, neuropsychologia
  • NZ4_7: Neurofizjologia

Panel:

HS6 - Człowiek i życie społeczne: psychologia, pedagogika, socjologia

Jednostka realizująca:

Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Warszawie

woj. mazowieckie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

dr Robert Van der Lubbe 

Liczba wykonawców projektu: 5

Konkurs: OPUS 3 - ogłoszony 2012-03-15

Przyznana kwota: 377 061 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2013-03-01

Zakończenie projektu: 2016-07-31

Planowany czas trwania projektu: 41 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony

Zakupiona aparatura

  1. zakup sprzętu komputerowego + transport.
  2. Oprogramowanie BESA - do przeprowadzania analiz sygnału EEG. Za kwotę 84 624 PLN
  3. zakup sprzętu komputerowego. Za kwotę 24 537 PLN
  4. Laptop z oprogramowaniem Office. Za kwotę 3 000 PLN

Dane z raportu końcowego/rocznego

  • Publikacje w czasopismach (4)
  • Teksty w publikacjach pokonferencyjnych (2)
  1. The influence of motor imagery on the learning of a fine hand motor skill
    Autorzy:
    Jagna Sobierajewicz; Anna Przekoracka‑Krawczyk; Wojciech Jaśkowski; Willem B. Verwey; Rob van der Lubbe
    Czasopismo:
    Experimental Brain Research (rok: 2017, tom: 235, strony: 305-320), Wydawca: Springer
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1007/s00221-016-4794-2 - link do publikacji
  2. HOW EFFECTOR-SPECIFIC IS THE EFFECT OF SEQUENCE LEARNING BY MOTOR EXECUTION AND MOTOR IMAGERY?
    Autorzy:
    Jagna Sobierajewicz; Anna Przekoracka-Krawczyk; Wojciech Jaśkowski; Rob H.J. van der Lubbe
    Czasopismo:
    Experimental Brain Research (rok: 2017, tom: 235, strony: 3757-3769), Wydawca: Springer
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1007/s00221-017-5096-z - link do publikacji
  3. TO WHAT EXTENT CAN MOTOR IMAGERY REPLACE MOTOR EXECUTION WHILE LEARNING A FINE MOTOR SKILL?
    Autorzy:
    Jagna Sobierajewicz, Sylwia Szarkiewicz, Anna Przekoracka-Krawczyk, Wojciech Jaśkowski, & Rob van der Lubbe
    Czasopismo:
    Advances in Cognitive Psychology (ACP) (rok: 2016, tom: 12, strony: 179-192), Wydawca: Advances in Cognitive Psychology (ACP)
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.5709/acp-0197-1 - link do publikacji
  4. DO MUSICIANS LEARN A FINE SEQUENTIAL HAND MOTOR SKILL DIFFERENTLY THAN NON-MUSICIANS?
    Autorzy:
    Jagna Sobierajewicz, Ryszard Naskręcki, Wojciech Jaśkowski, Rob H.J. van der Lubbe
    Czasopismo:
    PLOS ONE (rok: 2018, ), Wydawca: Public Library of Science
    Status:
    Złożona
  1. THE INFLUENCE OF MOTOR IMAGERY ON THE LEARNING OF A FINE HAND MOTOR SKILL
    Autorzy:
    Jagna Sobierajewicz, Anna Przekoracka-Krawczyk, Wojciech Jaśkowski, Willem B. Verwey, & Rob van der Lubbe
    Konferencja:
    The Society for Psychophysiological Research conference,Seattle, (rok: 2015, ), Wydawca: Psychophysiology
    Data:
    konferencja Sep 30 - Oct 04
    Status:
    Opublikowana
  2. To what extent does motor imagery resemble motor preparation?
    Autorzy:
    Van der Lubbe, R.H.J.,Sobierajewicz, J., Jongsma, M.L., Przekoracka-Krawczyk, A
    Konferencja:
    The annual meeting of the Society of Psychophysiological Research (rok: 2017, ), Wydawca: Psychophysiology
    Data:
    konferencja 11-15 października
    Status:
    Opublikowana