Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Dzielenie się wiedzą a proces innowacji: podejście sieciowe

2011/03/B/HS4/03584

Słowa kluczowe:

wiedza transfer wiedzy sieć,innowacje branża MICE

Deskryptory:

  • HS4_7: Ekonomia behawioralna, konsumpcja i zachowania konsumentów, marketing
  • HS4_8: Zarządzanie organizacjami, zarządzanie strategiczne

Panel:

HS4 - Jednostka, instytucje, rynki: ekonomia, finanse, zarządzanie, demografia

Jednostka realizująca:

Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Wydział Zarządzania

woj. wielkopolskie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

dr Marek Zieliński 

Liczba wykonawców projektu: 15

Konkurs: OPUS 2 - ogłoszony 2011-09-15

Przyznana kwota: 141 200 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2012-08-01

Zakończenie projektu: 2014-12-22

Planowany czas trwania projektu: 28 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony

Zakupiona aparatura

  1. laptop (2 szt.). Za kwotę 8 000 PLN

Dane z raportu końcowego/rocznego

  • Publikacje w czasopismach (3)
  • Teksty w publikacjach pokonferencyjnych (5)
  • Publikacje książkowe (3)
  1. Knowledge sharing and business tourism products: Cases of industrial trade fairs
    Autorzy:
    Grzegorz Leszczyński, Marek Zieliński
    Czasopismo:
    Acta Scientiarum Polonorum, Seria Oeconomia (rok: 2015, tom: 14, strony: 45304), Wydawca: Wydawnictwo SGGW
    Status:
    Opublikowana
  2. Czynniki sprzyjające usieciowieniu – ujęcie koncepcyjne
    Autorzy:
    Marek Zieliński, Milena Ratajczak-Mrozek
    Czasopismo:
    Przegląd Organizacji (rok: 2013, tom: 11, strony: 32-36), Wydawca: TNOiK
    Status:
    Opublikowana
  3. Identyfikacja sieci powiązań w miejskiej turystyce biznesowej
    Autorzy:
    Grzegorz Leszczyński, Piotr Zmyślony
    Czasopismo:
    Studia Oeconomica Posnaniensia (rok: 2014, tom: 2, strony: 45309), Wydawca: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
    Status:
    Opublikowana
  1. MANAGING IN NETWORKS – FROM THE PICTURE OF KNOWLEDGE NETWORK TO INNOVATIVE OUTCOMES IN BUSINESS TOURISM INDUSTRY
    Autorzy:
    Grzegorz Leszczyński, Piotr Zmyślony, Marek Zieliński
    Konferencja:
    Formal and Informal Relationships in Networks, 6-th IMP Asia Conference (rok: 2014, ), Wydawca: IESEG School of Managamenet
    Data:
    konferencja 7-10.12
    Status:
    Opublikowana
  2. Cooperation, innovations and knowledge in MICE tourist product perception
    Autorzy:
    Milena Ratajczak-Mrozek
    Konferencja:
    5th EMAC Regional Conference Marketing Theory Challenges in Emerging Markets (rok: 2014, ), Wydawca: Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
    Data:
    konferencja 24-26.09
    Status:
    Opublikowana
  3. The Borderline of Complexity of Business Tourism Product – needs of customers or interactions of suppliers?
    Autorzy:
    Grzegorz Leszczyński, Marek Zieliński, Piotr Zmyślony
    Konferencja:
    Organizing Sustainable BtoB Relationships – Designing in Changing Networks, 31th IMP Conference (rok: 2015, ), Wydawca: University of Southern Denmark
    Data:
    konferencja 25-29.08
    Status:
    Opublikowana
  4. The Knowledge Sharing and Innovation Process: Network Approach
    Autorzy:
    Masaaki Takemura, Marek Zieliński
    Konferencja:
    20th Annual Conference on Marketing and Business Strategies for Central&Eastern Europe (rok: 2012, ), Wydawca: Institute for Export Management Vienna University of Economics
    Data:
    konferencja 5-8.12.2012
    Status:
    Opublikowana
  5. Network Approach in Integrated Promotion of Urban Business Tourism
    Autorzy:
    Grzegorz Leszczyński, Piotr Zmyślony
    Konferencja:
    4th EMAC CEE Regional Conference (rok: 2013, ), Wydawca: The Saint Petersburg University Graduate School of Management
    Data:
    konferencja 25-28.09.2013
    Status:
    Opublikowana
  1. Dzielenie się wiedzą w sieciach biznesowych
    Autorzy:
    Marek Zieliński
    Książka:
    Innowacje w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw: kreatywność i komunikacja (rok: 2013, tom: 1, strony: 90-100), Wydawca: WZSiA w Opolu
    Status:
    Opublikowana
  2. Wpływ współpracy sieciowej i dzielenia się wiedzą na proces innowacji w przemyśle spotkań
    Autorzy:
    Grzegorz Leszczyński, Marek Zieliński, Piotr Zmyślony
    Książka:
    Innowacje w przemyśle spoktań (rok: 2015, tom: 1, strony: 45303), Wydawca: Wyższa Szkoła Promocji
    Status:
    Opublikowana
  3. Identyfikacja sieci biznesowej powstałej w celu organizacji konferencji międzynarodowej
    Autorzy:
    Grzegorz Leszczyński, Marek Zieliński, Piotr Zmyślony
    Książka:
    Zarządzanie i organizacja przemysłu spotkań w Polsce: teoria i praktyka (rok: 2014, tom: 1, strony: 119-131), Wydawca: Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji w Warszawie
    Status:
    Opublikowana