Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Holistyczny model relacyjny - pomiędzy motywacją pracownika a satysfakcją i lojalnością klienta

2011/03/D/HS4/04311

Słowa kluczowe:

motywacja pracowników satysfakcja klientów lojalność klientów analiza skupień modelowanie ścieżkowe

Deskryptory:

  • HS4_7: Ekonomia behawioralna, konsumpcja i zachowania konsumentów, marketing
  • HS4_8: Zarządzanie organizacjami, zarządzanie strategiczne
  • HS4_3: Ekonometria i metody statystyczne

Panel:

HS4 - Jednostka, instytucje, rynki: ekonomia, finanse, zarządzanie, demografia

Jednostka realizująca:

Politechnika Lubelska, Wydział Zarządzania

woj. lubelskie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

dr Łukasz Skowron 

Liczba wykonawców projektu: 2

Konkurs: SONATA 2 - ogłoszony 2011-09-15

Przyznana kwota: 241 420 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2012-08-31

Zakończenie projektu: 2016-08-30

Planowany czas trwania projektu: 36 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony

Dane z raportu końcowego

  • Publikacje w czasopismach (17)
  • Teksty w publikacjach pokonferencyjnych (1)
  • Publikacje książkowe (2)
  1. Diagnoza procesu budowania relacji na płaszczyźnie firma-klient
    Autorzy:
    Skowron Ł.
    Czasopismo:
    Marketing i Rynek (rok: 2014, tom: 5, strony: 572-578), Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
    Status:
    Opublikowana
  2. Pomiar motywacji pracowników oraz satysfakcji klientów. Badania empiryczne na przykładzie lubelskiego sektora centrów handlowych
    Autorzy:
    Skowron Łukasz
    Czasopismo:
    Handel Wewnętrzny (rok: 2015, tom: 3, strony: 251-261), Wydawca: Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur
    Status:
    Opublikowana
  3. Zastosowanie modelowania ścieżkowego do wyznaczenia przebiegu procesu lojalnościowego wśród klientów lubelskich centrów handlowych
    Autorzy:
    Skowron Ł.
    Czasopismo:
    Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu (rok: 2014, tom: 336, strony: 140-151), Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
    Status:
    Opublikowana
  4. Diagnosis of the process of building relationships between customer and company and company and employee
    Autorzy:
    Skowron Ł., Gąsior M.
    Czasopismo:
    International Journal of Management and Sustainability (rok: 2014, tom: 3(9), strony: 530-539), Wydawca: Pak Publishing Group
    Status:
    Opublikowana
  5. Motywacja pracowników a satysfakcja klientów. Ujęcie empiryczne z perspektywy dwóch sektorów gospodarczych
    Autorzy:
    Gąsior Marcin
    Czasopismo:
    STUDIA I PRACE WYDZIAŁU NAUK EKONOMICZNYCH I ZARZĄDZANIA NR 39 (rok: 2015, tom: 2, strony: 61-74), Wydawca: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
    Status:
    Opublikowana
  6. WPŁYW LICZEBNOŚCI PRÓBY I METODY ZASTĘPOWANIA BRAKÓW ODPOWIEDZI NA MIARY DOPASOWANIA ORAZ WYNIKI MODELOWANIA ŚCIEŻKOWEGO
    Autorzy:
    Skowron Ł., Gąsior M.
    Czasopismo:
    Ekonometria (rok: 2016, tom: 3(53), strony: 42-53), Wydawca: Wydawnictwo UE we Wrocławiu
    Status:
    Opublikowana
  7. Cele i wybrane preferencje konsumenckie związane z zakupami w centrach handlowych
    Autorzy:
    Gąsior Marcin
    Czasopismo:
    HANDEL WEWNETRZNY (rok: 2015, tom: 3, strony: 70-79), Wydawca: Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur
    Status:
    Opublikowana
  8. Modele SEM w badaniach motywacji pracowników
    Autorzy:
    Skowron Łukasz
    Czasopismo:
    Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Nr 39 (rok: 2015, tom: 2, strony: 367-380), Wydawca: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
    Status:
    Opublikowana
  9. Two-Level Model of Assessing Customer Satisfaction and Loyalty
    Autorzy:
    Skowron Ł., Gąsior M.
    Czasopismo:
    Contemporary Management Review (rok: 2014, tom: 3, strony: 233-249), Wydawca: Academy of Taiwan Information Systems Research
    Status:
    Opublikowana
  10. SATYSFAKCJA KLIENTÓW LUBELSKIEGO SEKTORA CENTRÓW HANDLOWYCH W LATACH 2013-2015
    Autorzy:
    Skowron Ł.
    Czasopismo:
    Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu (rok: 2016, ), Wydawca: Uniwersystet Ekonomiczny we Wrocławiu
    Status:
    Przyjęta do publikacji
  11. A multidimensional structure of shopping entre visit objectives - an european consumers' perspective
    Autorzy:
    Gasior M., Skowron Ł.
    Czasopismo:
    International Journal of Business, Economics and Management (rok: 2014, tom: 1(10), strony: 305-315), Wydawca: Pak Publishing Group
    Status:
    Opublikowana
  12. Holistyczny model relacyjny motywacji pracownika i satysfakcji klienta
    Autorzy:
    Skowron Ł.
    Czasopismo:
    Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu (rok: 2013, tom: 298, strony: 145-152), Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
    Status:
    Opublikowana
  13. METHODS FOR IMPUTATION OF MISSING VALUES AND THEIR INFLUENCE ON THE RESULTS OF SEGMENATION RESEARCH
    Autorzy:
    Gąsior M., Skowron Ł.
    Czasopismo:
    Ekonometria (rok: 2016, tom: 4(54), strony: 61-71), Wydawca: Wydawnictwo UE we Wrocławiu
    Status:
    Opublikowana
  14. Wpływ wejścia nowego podmiotu do lubelskiego sektora centrów handlowych na sposób postrzegania aktualnych graczy rynkowych
    Autorzy:
    Skowron Łukasz
    Czasopismo:
    Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego (rok: 2015, tom: 866, strony: 245-255), Wydawca: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.18276/pzfm.2015.39-20 - link do publikacji
  15. POMIAR SATYSFAKCJI Z PRACY – TEORIA I WYNIKI BADAŃ
    Autorzy:
    Skowron Ł., Sak-Skowron M.
    Czasopismo:
    Studia i Prace WNEiZ USz (rok: 2017, ), Wydawca: Uniwersytet Szczeciński
    Status:
    Przyjęta do publikacji
  16. Motywacja pracowników oraz satysfakcja klientów w świetle badań empirycznych lubelskiego sektora galerii handlowych
    Autorzy:
    Brych Ł., Grobel P., Skowron Ł.
    Czasopismo:
    Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego (rok: 2014, tom: 823, strony: 245-257), Wydawca: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
    Status:
    Opublikowana
  17. ODWIEDZINY W CENTRACH HANDLOWYCH - ZMIANY W STRUKTURZE CELÓW I PREFERENCJI KONSUMENCKICH
    Autorzy:
    Gąsior Marcin
    Czasopismo:
    ZESZYTY NAUKOWE UNIWERSYTETU SZCZECIŃSKIEGO (rok: 2015, tom: 865, strony: 19-27), Wydawca: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
    Status:
    Opublikowana
  1. Multidimensinal structure of employee motivation - clustering approach
    Autorzy:
    Gąsior M., Skowron Ł., Sak-Skowron M.
    Konferencja:
    International Conference on Quantitative Sciences and Its Applications (rok: 2014, ), Wydawca: AIP Publishing LLC
    Data:
    konferencja 12-14 sierpsnia 2014
    Status:
    Opublikowana
  1. Employee and customer satisfaction as the source of company's wealth
    Autorzy:
    Skowron S., Skowron Ł.
    Książka:
    Enterprise – new challenges, THEORY AND PRACTICE (rok: 2013, tom: Chapter 9, strony: 167-177), Wydawca: York University
    Status:
    Opublikowana
  2. Motywacja pracownika a satysfakcją i lojalnością klienta
    Autorzy:
    Skowron Ł., Gąsior M.
    Książka:
    Motywacja pracownika a satysfakcją i lojalnością klienta (rok: 2017, tom: brak / nie ma, strony: 238), Wydawca: Difin
    Status:
    Opublikowana