Diagnoza procesu budowania relacji na płaszczyźnie firma-klient
Czasopismo:
Marketing i Rynek (rok: 2014, tom: 5, strony: 572-578), Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Motywacja pracowników oraz satysfakcja klientów w świetle badań empirycznych lubelskiego sektora galerii handlowych
Autorzy:
Brych Ł., Grobel P., Skowron Ł.
Czasopismo:
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego (rok: 2014, tom: 823, strony: 245-257), Wydawca: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Two-Level Model of Assessing Customer Satisfaction and Loyalty
Autorzy:
Skowron Ł., Gąsior M.
Czasopismo:
Contemporary Management Review (rok: 2014, tom: 3, strony: 233-249), Wydawca: Academy of Taiwan Information Systems Research
SATYSFAKCJA KLIENTÓW LUBELSKIEGO SEKTORA CENTRÓW HANDLOWYCH W LATACH 2013-2015
Czasopismo:
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu (rok: 2016, ), Wydawca: Uniwersystet Ekonomiczny we Wrocławiu
Status:
Przyjęta do publikacji
A multidimensional structure of shopping entre visit objectives - an european consumers' perspective
Autorzy:
Gasior M., Skowron Ł.
Czasopismo:
International Journal of Business, Economics and Management (rok: 2014, tom: 1(10), strony: 305-315), Wydawca: Pak Publishing Group
Motywacja pracowników a satysfakcja klientów. Ujęcie empiryczne z perspektywy dwóch sektorów gospodarczych
Czasopismo:
STUDIA I PRACE WYDZIAŁU NAUK EKONOMICZNYCH I ZARZĄDZANIA NR 39 (rok: 2015, tom: 2, strony: 61-74), Wydawca: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Holistyczny model relacyjny motywacji pracownika i satysfakcji klienta
Czasopismo:
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu (rok: 2013, tom: 298, strony: 145-152), Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
METHODS FOR IMPUTATION OF MISSING VALUES AND THEIR INFLUENCE ON THE RESULTS OF SEGMENATION RESEARCH
Autorzy:
Gąsior M., Skowron Ł.
Czasopismo:
Ekonometria (rok: 2016, tom: 4(54), strony: 61-71), Wydawca: Wydawnictwo UE we Wrocławiu
Zastosowanie modelowania ścieżkowego do wyznaczenia przebiegu procesu lojalnościowego wśród klientów lubelskich centrów handlowych
Czasopismo:
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu (rok: 2014, tom: 336, strony: 140-151), Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cele i wybrane preferencje konsumenckie związane z zakupami w centrach handlowych
Czasopismo:
HANDEL WEWNETRZNY (rok: 2015, tom: 3, strony: 70-79), Wydawca: Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur
Modele SEM w badaniach motywacji pracowników
Czasopismo:
Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Nr 39 (rok: 2015, tom: 2, strony: 367-380), Wydawca: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Pomiar motywacji pracowników oraz satysfakcji klientów. Badania empiryczne na przykładzie lubelskiego sektora centrów handlowych
Czasopismo:
Handel Wewnętrzny (rok: 2015, tom: 3, strony: 251-261), Wydawca: Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur
Wpływ wejścia nowego podmiotu do lubelskiego sektora centrów handlowych na sposób postrzegania aktualnych graczy rynkowych
Czasopismo:
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego (rok: 2015, tom: 866, strony: 245-255), Wydawca: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
POMIAR SATYSFAKCJI Z PRACY – TEORIA I WYNIKI BADAŃ
Autorzy:
Skowron Ł., Sak-Skowron M.
Czasopismo:
Studia i Prace WNEiZ USz (rok: 2017, ), Wydawca: Uniwersytet Szczeciński
Status:
Przyjęta do publikacji
Diagnosis of the process of building relationships between customer and company and company and employee
Autorzy:
Skowron Ł., Gąsior M.
Czasopismo:
International Journal of Management and Sustainability (rok: 2014, tom: 3(9), strony: 530-539), Wydawca: Pak Publishing Group
ODWIEDZINY W CENTRACH HANDLOWYCH - ZMIANY W STRUKTURZE CELÓW I PREFERENCJI KONSUMENCKICH
Czasopismo:
ZESZYTY NAUKOWE UNIWERSYTETU SZCZECIŃSKIEGO (rok: 2015, tom: 865, strony: 19-27), Wydawca: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
WPŁYW LICZEBNOŚCI PRÓBY I METODY ZASTĘPOWANIA BRAKÓW ODPOWIEDZI NA MIARY DOPASOWANIA ORAZ WYNIKI MODELOWANIA ŚCIEŻKOWEGO
Autorzy:
Skowron Ł., Gąsior M.
Czasopismo:
Ekonometria (rok: 2016, tom: 3(53), strony: 42-53), Wydawca: Wydawnictwo UE we Wrocławiu