Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Modelowanie i optymalizacja kadłuba pływającego pojazdu gąsienicowego

2011/01/N/ST8/04636

Słowa kluczowe:

pojazd gąsienicowy pojazd pływający optymalizacja obliczenia numeryczne

Deskryptory:

  • ST8_5: Termomechanika (mechanika ciała stałego, mechanika płynów, termodynamika)
  • ST8_4: Komputerowe wspomaganie projektowania i produkcji

Panel:

ST8 - Inżynieria procesów i produkcji: projektowanie wyrobów, projektowanie i sterowanie procesami produkcji, konstrukcje i procesy budowlane, inżynieria materiałowa, systemy energetyczne

Jednostka realizująca:

Politechnika Śląska, Wydział Mechaniczny Technologiczny, Katedra Mechaniki Stosowanej

woj. śląskie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

Gabriel Mura 

Liczba wykonawców projektu: 2

Konkurs: PRELUDIUM 1 - ogłoszony 2011-03-15

Przyznana kwota: 63 110 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2011-12-27

Zakończenie projektu: 2015-06-26

Planowany czas trwania projektu: 42 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony

Dane z raportu końcowego/rocznego

  • Publikacje w czasopismach (4)
  • Teksty w publikacjach pokonferencyjnych (4)
  1. NUMERYCZNA ANALIZA WYZNACZANIA PŁYWALNOŚCI POJAZDÓW GĄSIENICOWYCH
    Autorzy:
    Mura G., Gniłka J.
    Czasopismo:
    Szybkobieżne Pojazdy Gąsienicowe (rok: 2013, tom: Nr 2 (33), strony: 27-36), Wydawca: Ośrodek Badawczo – Rozwojowy Urządzeń Mechanicznych "OBRUM" sp. z o. o
    Status:
    Opublikowana
  2. Geometry optimisation method of sandwich panels core
    Autorzy:
    Gabriel Mura, Arkadiusz Mężyk
    Czasopismo:
    International Journal of Impact Engineering (rok: 2015, tom: -, strony: -), Wydawca: Elsevier
    Status:
    Złożona
  3. Metoda wyznaczania optymalnej geometrii rdzeni paneli energochłonnych
    Autorzy:
    Gabriel Mura
    Czasopismo:
    Szybkobieżne Pojazdy Gąsienicowe (rok: 2016, tom: (38) nr 1, strony: -), Wydawca: OBRUM
    Status:
    Złożona
  4. Metoda optymalizacji geometrii rdzenia energochłonnych paneli ochronnych
    Autorzy:
    Gabriel Mura
    Czasopismo:
    Modelowanie Inżynierskie (rok: 2013, tom: 18, strony: 47-51), Wydawca: Katedra Mechaniki Teoretycznej i Stosowanej
    Status:
    Opublikowana
  1. Metoda optymalizacji geometrii rdzeni paneli energochłonnych
    Autorzy:
    Mura G., Mężyk A., Świtoński E.
    Konferencja:
    53. Sympozjon "Modelowanie w mechanice" (rok: 2014, ), Wydawca: PTMTS, PAN, KMTiS
    Data:
    konferencja 22-26 Luty
    Status:
    Opublikowana
  2. OPTYMALIZACJA GEOMETRII RDZENI ENERGOCHŁONNYCH PANELI OCHRONNYCH W POJAZDACH WOJSKOWYCH
    Autorzy:
    Gabriel Mura
    Konferencja:
    54. Sympozjon "Modelowanie w Mechanice" (rok: 2015, ), Wydawca: PTMTS, PAN, KMTiS
    Data:
    konferencja 21-25.02
    Status:
    Opublikowana
  3. Optymalizacja geometrii rdzenia panelu energochłonnego
    Autorzy:
    Gabriel Mura, Eugeniusz Świtoński, Arkadiusz Mężyk
    Konferencja:
    Modelowanie w mechanice. 52. sympozjon. (rok: 2013, ), Wydawca: Polskie Towarzystwo Mechaniki Teoretycznej i Stosowanej. Oddział Gliwice, Komitet Mechaniki Polskiej Akademii Nauk, Katedra Mechaniki Stosowanej Politechniki Śląskiej.
    Data:
    konferencja 23 lutego - 27 lutego
    Status:
    Opublikowana
  4. GEOMETRY OPTIMIZATION METHOD OF THE CORES OF THE ENERGY-ABSORBING PROTECTIVE PANELS
    Autorzy:
    Gabriel Mura
    Konferencja:
    39th SOLID MECHANICS CONFERENCE (rok: 2014, ), Wydawca: INSTITUTE OF FUNDAMENTAL TECHNOLOGICAL RESEARCH and COMMITTEE ON MECHANICS Polish Academy of Sciences
    Data:
    konferencja 1-5.09
    Status:
    Opublikowana