Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Wyniki wyszukiwania

Znaleziono 5 projektów spełniających kryteria wyszukiwania:

  1. Struktury poznawczo-motywacyjne w segmentacji zachowań konsumenckich młodzieży w internecie.

    Konkurs: PRELUDIUM 6 , panel: HS4

    Kierownik: dr Anna Myrda

    Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Wydział Zarządzania

  2. Prawo do prywatności i prawo do bycia zapomnianym w procesie doboru spersonalizowanej reklamy internetowej – model prawn...

    Konkurs: PRELUDIUM 17 , panel: HS5

    Kierownik: Sylwia Giza

    Uniwersytet Śląski w Katowicach, Wydział Prawa i Administracji

  3. Asymetria informacji w reklamie on-line a manipulacja zachowaniem e-konsumenta

    Konkurs: OPUS 15 , panel: HS4

    Kierownik: prof. Jan Wiktor

    Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Kolegium Nauk o Zarządzaniu i Jakości

  4. Jakość w społecznościach internetowych produkujących dobra intelektualne - wpływ struktury społecznej, procedur i zaanga...

    Konkurs: OPUS 14 , panel: HS6

    Kierownik: dr Agnieszka Rychwalska

    Uniwersytet Warszawski, Instytut Studiów Społecznych im. prof. Roberta B. Zajonca

  5. Nieinwazyjne metody redukcji zjawiska habituacji w marketingu elektronicznym

    Konkurs: OPUS 14 , panel: HS4

    Kierownik: dr hab. Jarosław Jankowski

    Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie, Wydział Informatyki