Znaleziono 5 projektów spełniających kryteria wyszukiwania:
Struktury poznawczo-motywacyjne w segmentacji zachowań konsumenckich młodzieży w internecie.
Konkurs: PRELUDIUM 6 , panel: HS4
Kierownik: dr Anna Myrda
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Wydział Zarządzania
Konkurs: PRELUDIUM 17 , panel: HS5
Kierownik: Sylwia Giza
Uniwersytet Śląski w Katowicach, Wydział Prawa i Administracji
Asymetria informacji w reklamie on-line a manipulacja zachowaniem e-konsumenta
Konkurs: OPUS 15 , panel: HS4
Kierownik: prof. Jan Wiktor
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Kolegium Nauk o Zarządzaniu i Jakości
Konkurs: OPUS 14 , panel: HS6
Kierownik: dr Agnieszka Rychwalska
Uniwersytet Warszawski, Instytut Studiów Społecznych im. prof. Roberta B. Zajonca
Nieinwazyjne metody redukcji zjawiska habituacji w marketingu elektronicznym
Konkurs: OPUS 14 , panel: HS4
Kierownik: dr hab. Jarosław Jankowski
Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie, Wydział Informatyki