Projects funded by the NCN


Information on the principal investigator and host institution

Information of the project and the call

Keywords

Equipment

Delete all

Search results

15 projects found matching your search criteria :

  1. Modelling prosumers' behaviour on the energy market

    Call: OPUS 6 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr Magdalena Helena Węglarz

    Politechnika Wrocławska, Wydział Informatyki i Zarządzania

  2. Young consumers' attitudes and behaviour towards sustainable and healthy eating

    Call: HARMONIA 5 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr Zuzanna Alicja Lecluyse-Pieniak

    Instytut Badań Konsumenckich i Sensorycznych spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

  3. The influence of word of mouth on desicion making process

    Call: SONATA 4 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr Jolanta Tkaczyk

    Akademia Leona Koźmińskiego

  4. The non-situational determinants of consumer reactions towards cause-related marketing campaign

    Call: SONATA 1 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr Grzegorz Zasuwa

    Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, Wydział Nauk Społecznych

  5. Consumption in innovative economy

    Call: OPUS 3 , Panel: HS4

    Principal investigator: prof. Anna Olejniczuk-Merta

    Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur

  6. Determinants of expierience economy development in Poland in its virtual and real aspect

    Call: OPUS 3 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr Agnieszka Kacprzak

    Uniwersytet Warszawski, Wydział Zarządzania

  7. Fair Trade product market in Poland

    Call: OPUS 2 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr Małgorzata Julia Radziukiewicz

    Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur

  8. Consumer Competence as a Stimulant of Innovative Behaviour and Sustainable Consuption

    Call: OPUS 2 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr hab. Anna Dąbrowska

    Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur

  9. Decoding Digital Pollution: Consumer Awareness, Motivations, and Behaviour towards Sustainable Digital Practices

    Call: PRELUDIUM 22 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr Konstantinos Andreas Madias

    Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

  10. Web Augemented Reality (WebAR) product presentation and its impact on consumer behaviour

    Call: PRELUDIUM 20 , Panel: HS4

    Principal investigator: Kishokanth Jeganathan

    Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Instytut Marketingu

  11. Corporate Social Irresponsibility and Corporate Reputation

    Call: OPUS 16 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr hab. Grzegorz Zasuwa

    Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, Wydział Nauk Społecznych

  12. Information asymmetry in online advertising and manipulation of e-consumer behaviour

    Call: OPUS 15 , Panel: HS4

    Principal investigator: prof. Jan Władysław Wiktor

    Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Kolegium Nauk o Zarządzaniu i Jakości

  13. Analysis and modeling of visual attention processes in a digital marketing message

    Call: OPUS 14 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr hab. Rafał Michalski

    Politechnika Wrocławska

  14. The importance of the country-of-origin effect and consumer ethnocentrism on the market of food products

    Call: OPUS 13 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr hab. Paweł Marek Bryła

    Uniwersytet Łódzki, Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych

  15. Interactive marketing based on the on-line social networks mining

    Call: OPUS 1 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr hab. Jerzy Surma

    Szkoła Główna Handlowa w Warszawie