Projects funded by the NCN


Information on the principal investigator and host institution

Information of the project and the call

Keywords

Equipment

Delete all

Determinants of expierience economy development in Poland in its virtual and real aspect

2012/05/B/HS4/04213

Keywords:

experience economy consumer behaviour Internet experience

Descriptors:

  • HS4_7: Banking, corporate finance, accounting

Panel:

HS4 - Individuals, institutions, markets: economics, finance, management, demography, social and economic geography, urban studies

Host institution :

Uniwersytet Warszawski, Wydział Zarządzania

woj. mazowieckie

Other projects carried out by the institution 

Principal investigator (from the host institution):

dr Agnieszka Kacprzak 

Number of co-investigators in the project: 3

Call: OPUS 3 - announced on 2012-03-15

Amount awarded: 196 800 PLN

Project start date (Y-m-d): 2013-02-14

Project end date (Y-m-d): 2015-10-13

Project duration:: 32 months (the same as in the proposal)

Project status: Project settled

Information in the final report

  • Publication in academic press/journals (4)
  • Articles in post-conference publications (4)
  • Book publications / chapters in book publications (1)
  1. ZAKUPY - PRZYMUS CZY PRZYJEMNOŚĆ? ANALIZA MOTYWACJI WSPÓŁCZESNYCH KONSUMENTÓW W ŚWIETLE BADAŃ JAKOŚCIOWYCH
    Authors:
    Monika Skorek, Agnieszka Kacprzak, Katarzyna Dziewanowska
    Academic press:
    Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego (rok: 2014, tom: nr 825/ 36, strony: 171-181), Wydawca: Uniwersytet Szczeciński
    Status:
    Published
  2. DZIAŁANIA Z ZAKRESU MARKETINGU DOŚWIADCZEŃ W OCZACH POLSKICH KONSUMENTÓW – WYNIKI BADAŃ JAKOŚCIOWYCH
    Authors:
    Katarzyna Dziewanowska, Agnieszka Kacprzak
    Academic press:
    Studia Ekonomiczne. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. (rok: 2016, tom: 255, strony: 18-27), Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
    Status:
    Published
  3. Attitudes of Polish Consumers Toward Experiential Marketing
    Authors:
    Monika Skorek
    Academic press:
    Journal of Management and Business Administration. Central Europe. (rok: 2016, tom: Vo. 24 No.4, strony: 109-124), Wydawca: De Gruyter
    Status:
    Published
    DOI:
    10.7206/jmba.ce.2450-7814.185 - link to the publication
  4. Value in shopping experiences in the perception of Polish consumers
    Authors:
    Katarzyna Dziewanowska, Agnieszka Kacprzak, Monika Skorek
    Academic press:
    International Journal of Business Performance Management (rok: 2015, tom: Vol. 16 No.2/3, strony: 149-168), Wydawca: Inderscience Publishers
    Status:
    Published
    DOI:
    10.1504/IJBPM.2015.068725 - link to the publication
  1. The Level of Consumer Willingness to Participate i n the Experience Economy – The Case of Poland
    Authors:
    Monika Skorek
    Conference:
    5th European Business Research Conference (rok: 2015, ), Wydawca: World Business Institute
    Data:
    konferencja 10-11.09.2015
    Status:
    Published
  2. Comparison of Dimensions of Online and Offline Shopping Experiences
    Authors:
    Katarzyna Dziewanowska
    Conference:
    Annual Paris Business Research Conference (rok: 2015, ), Wydawca: World Business Institute
    Data:
    konferencja 13-14.08.2015
    Status:
    Published
  3. THE EXPERIENCE MARKETING IN AN EMERGING MARKET- THE CASE OF POLAND
    Authors:
    Agnieszka Kacprzak, Katarzyna Dziewanowska, Monika Skorek
    Conference:
    Advances in Business-Related Scientific Research Conference 2015 (rok: 2015, ), Wydawca: GEA College - Faculty of Entrepreneurship
    Data:
    konferencja 25-27.03.2015
    Status:
    Published
  4. The Empirical Analysis of Consumers' Attitudes towards Experience Realms
    Authors:
    Agnieszka Kacprzak, Katarzyna Dziewanowska, Monika Skorek
    Conference:
    Annual Paris Business Research Conference (rok: 2015, ), Wydawca: World Business Institute
    Data:
    konferencja 13-14.08.2015
    Status:
    Published
  1. nie dotyczy
    Authors:
    Agnieszka Kacprzak, Katarzyna Dziewanowska, Monika Skorek
    Book:
    Gospodarka doświadczeń - perspektywa polskiego konsumenta (rok: 2015, tom: nie dotyczy, strony: nie dotyczy), Wydawca: PWN
    Status:
    Published