Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Czynniki warunkujące skuteczność prospołecznych komunikatów marketingowych (CRM)

2017/25/B/HS4/00275

Słowa kluczowe:

CRM marketing społeczny motywacje prospołeczne

Deskryptory:

  • HS4_8: Ekonomia behawioralna, konsumpcja i zachowania konsumentów, marketing

Panel:

HS4 - Jednostka, instytucje, rynki: ekonomia, finanse, zarządzanie, demografia

Jednostka realizująca:

Uniwersytet Warszawski, Wydział Psychologii

woj. mazowieckie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

dr hab. Dominika Maison 

Liczba wykonawców projektu: 3

Konkurs: OPUS 13 - ogłoszony 2017-03-15

Przyznana kwota: 452 020 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2018-01-19

Zakończenie projektu: 2022-01-18

Planowany czas trwania projektu: 48 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony

Opis Projektu

Pobierz opis projektu w formacie .pdf

Uwaga - opisy projektów zostały sporządzone przez samych autorów wniosków i w niezmienionej formie umieszczone w systemie.

Zakupiona aparatura

  1. Oprogramowanie do laptopa. Za kwotę 600 PLN
  2. Urządzenie wielofunkcyjne. Za kwotę 2 500 PLN
  3. Laptop. Za kwotę 4 000 PLN

Dane z raportu końcowego/rocznego

  • Publikacje w czasopismach (2)
  • Teksty w publikacjach pokonferencyjnych (1)
  • Publikacje książkowe (1)
  1. Segmentation Based on Attitudes Toward Corporate Social Responsibility in Relation to Demographical Variables and Personal Values – Quantitative and Qualitative Study of Polish Consumers
    Autorzy:
    Furman, A., Maison, D., Sekścińska, K.
    Czasopismo:
    Frontiers in Psychology (rok: 2020, tom: 11, strony: 45303), Wydawca: Frontiers
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.3389/fpsyg.2020.00450 - link do publikacji
  2. Rola wartości osobistych dla reakcji na społeczną odpowiedzialność biznesu
    Autorzy:
    Furman, A., Maison, D., Sekścińska,K.
    Czasopismo:
    Marketing i Rynek (rok: 2019, tom: XXVI, strony: 19-30), Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.33226/1231-7853.201.9.7.2 - link do publikacji
  1. Influence of different cause-related marketing (CRM) strategies on consumer decision making
    Autorzy:
    Furman, A., Maison, D.
    Konferencja:
    24th International Conference on Knowledge-Based and Intelligent Information & Engineering Systems (rok: 2020, ), Wydawca: Procedia Computer Science
    Data:
    konferencja 16-18.09.2020
    Status:
    Opublikowana
  1. Market, Workplace, Society or Environment? Consumer Perception of Engagement in Different Facets of CSR
    Autorzy:
    Furman, A., Maison, D.
    Książka:
    Decision-Making in Management, Contributions to Management Science (rok: 2021, tom: I, strony: 199-212), Wydawca: Springer
    Status:
    Opublikowana