Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Zmiana postaw pod wpływem kontaktu z przedstawicielem grupy obcej w środowiskach wirtualnych - Rozszerzenie zakresu hipotezy kontaktu na rzeczywistość gier komputerowych

2016/23/N/HS6/01590

Słowa kluczowe:

hipoteza kontaktu gry komputerowe grupa obca stereotypy postawy

Deskryptory:

  • HS6_2: Psychologia społeczna, polityczna, środowiskowa i międzykulturowa

Panel:

HS6 - Człowiek i życie społeczne: psychologia, pedagogika, socjologia

Jednostka realizująca:

Uniwersytet Warszawski, Instytut Studiów Społecznych im. prof. Roberta B. Zajonca

woj. mazowieckie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

Agnieszka Mulak 

Liczba wykonawców projektu: 2

Konkurs: PRELUDIUM 12 - ogłoszony 2016-09-15

Przyznana kwota: 99 684 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2017-07-07

Zakończenie projektu: 2021-07-06

Planowany czas trwania projektu: 48 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony

Opis Projektu

Pobierz opis projektu w formacie .pdf

Uwaga - opisy projektów zostały sporządzone przez samych autorów wniosków i w niezmienionej formie umieszczone w systemie.

Dane z raportu końcowego/rocznego

  • Publikacje w czasopismach (2)
  1. Virtual Contact Hypothesis: Preliminary Evidence for Intergroup Contact Hypothesis in Interactions with Characters in Video Games
    Autorzy:
    Mulak A/, Winiewski M.
    Czasopismo:
    Cyberpsychology: Journal of Psychosocial Research on Cyberspace (rok: 2022, tom: 15(4), strony: Article 6), Wydawca: Masaryk University
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.5817/CP2021-4-6 - link do publikacji
  2. Do Black NPCs Matter? Attitude Change due to Intergroup Contact in Video Games
    Autorzy:
    Mulak A., Winiewski M.H
    Czasopismo:
    Cyberpsychology, Behavior and Social Networking , Wydawca: Mary Ann Liebert, Inc.
    Status:
    Złożona