Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Wpływ regulacji na orientację marketingową touroperatorów

2013/09/B/HS4/01286

Słowa kluczowe:

polityka gospodarcza marketing orientacja marketingowa metody ilościowe polityka turystyczna biura podróży

Deskryptory:

  • HS4_7: Ekonomia behawioralna, konsumpcja i zachowania konsumentów, marketing
  • HS4_2: Mikroekonomia i ekonomia instytucjonalna
  • HS4_12: Ekonomia międzynarodowa

Panel:

HS4 - Jednostka, instytucje, rynki: ekonomia, finanse, zarządzanie, demografia

Jednostka realizująca:

Uniwersytet Szczeciński, Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług

woj. zachodniopomorskie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

prof. Aleksander Panasiuk 

Liczba wykonawców projektu: 13

Konkurs: OPUS 5 - ogłoszony 2013-03-15

Przyznana kwota: 188 000 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2014-02-01

Zakończenie projektu: 2017-02-19

Planowany czas trwania projektu: 36 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony

Dane z raportu końcowego/rocznego

  • Publikacje w czasopismach (9)
  • Teksty w publikacjach pokonferencyjnych (2)
  • Publikacje książkowe (2)
  1. Development of Tourism in a Cross-Border Area on the Example of the Zachodniopomorskie Voivodship and Mecklenburg-Vorpommern
    Autorzy:
    Beata Meyer, Anna Gardzińska
    Czasopismo:
    Barometr Regionalny. Analizy i Prognozy" (Regional Barometer. Analyses and Prognoses) (rok: 2017, tom: 1, strony: b.d.), Wydawca: b.d.
    Status:
    Opublikowana
  2. Koncepcja współczesnego modelu polityki turystycznej
    Autorzy:
    Aleksander Panasiuk
    Czasopismo:
    Ekonomiczne Problemy Turystyki (rok: 2017, tom: 3, strony: b.d.), Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Szczecińskiego
    Status:
    Opublikowana
  3. Travel agencies' marketing orientation with reference to a 50+ consumer
    Autorzy:
    Agnieszka Sawińska
    Czasopismo:
    Sustainable Tourism, Economic Development and Quality Life (rok: 2015, tom: Volume 3, strony: 341-354), Wydawca: University of Rijeka
    Status:
    Opublikowana
  4. Koncepcja orientacji marketingowej podmiotów rynku touroperatorskiego
    Autorzy:
    Aleksander Panasiuk
    Czasopismo:
    Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu (rok: 2017, tom: b.d., strony: b.d.), Wydawca: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
    Status:
    Opublikowana
  5. Problemy pomiaru regulacji rynku touroperatorskiego w wybranych krajach europejskich
    Autorzy:
    Adam Pawlicz Anna Tokarz-Kocik Aneta Wolna-Samulak Karolina Michalska - Harasimiuk
    Czasopismo:
    Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu (rok: 2017, tom: b.d., strony: b.d.), Wydawca: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
    Status:
    Opublikowana
  6. Analiza czynników wpływających na orientację marketingową touroperatorów
    Autorzy:
    Marcin Hundert
    Czasopismo:
    Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu (rok: 2017, tom: b.d., strony: b.d.), Wydawca: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
    Status:
    Opublikowana
  7. Orientacja marketingowa biur podróży w Polsce
    Autorzy:
    Agnieszka Sawińska
    Czasopismo:
    Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu (rok: 2017, tom: b.d., strony: b.d.), Wydawca: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
    Status:
    Opublikowana
  8. Wykorzystanie rzeczywistości wirtualnej do promocji oferty touroperatorów. Ujęcie teoretyczne.
    Autorzy:
    Marta Sidorkiewicz
    Czasopismo:
    Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu (rok: 2017, tom: b.d., strony: b.d.), Wydawca: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
    Status:
    Opublikowana
  9. Impact of deregulation on tour guiding market in Poland
    Autorzy:
    Adam Pawlicz
    Czasopismo:
    Sustainable Tourism, Economic Development and Quality Life (rok: 2015, tom: Volume 3, strony: 273-284), Wydawca: University of Rijeka
    Status:
    Opublikowana
  1. Tourism economy management on the macro level in selected European
    Autorzy:
    Aleksander Panasiuk, Adam Pawlicz
    Konferencja:
    6th INTERNATIONAL CONFERENCE ON TOURISM MANAGEMENT AND TOURISM RELATED ISSUES (rok: 2016, ), Wydawca: European Institute for Advanced Studies in Management , proccedings
    Data:
    konferencja 22-23 września
    Status:
    Opublikowana
  2. Media sponsorship as a new tool for tour operators
    Autorzy:
    Marta Sidorkiewicz, Beata Meyer
    Konferencja:
    6th INTERNATIONAL CONFERENCE ON TOURISM MANAGEMENT AND TOURISM RELATED ISSUES (rok: 2016, ), Wydawca: Journal of Economic and Social Development, September 2018, Vol 5 No 2
    Data:
    konferencja 22-23 września
    Status:
    Opublikowana
  1. The role of the education system in the development of human capital in the polish tourism industry.
    Autorzy:
    Anna Tokarz-Kocik
    Książka:
    Theoretical, methodological and practical foundations of human resources management, red. M. Bezpartochnyi (rok: 2016, tom: 1, strony: 114-124), Wydawca: ISMA University
    Status:
    Opublikowana
  2. Monografia
    Autorzy:
    red. Aleksander Panasiuk
    Książka:
    Regulacja a orientacja marketingowa touroperatorów (rok: 2017, tom: -, strony: ss. 194), Wydawca: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
    Status:
    Opublikowana