Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Wczesny start językowy: wyraz aspiracji edukacyjnych rodziców czy realizacja polityki różnojęzyczności?

2011/01/D/HS2/04115

Słowa kluczowe:

Aspiracje edukacyjne społeczna reprodukcja motywacja polityka językowa teoria społeczno- kulturowa

Deskryptory:

  • HS2_7: Metodyka i dydaktyka nauczania literatury i języka (w tym: języka obcego i języka polskiego jako obcego), glottodydaktyka, kultura języka

Panel:

HS2 - Kultura i twórczość kulturowa: literaturoznawstwo, bibliotekoznawstwo, językoznawstwo, kulturoznawstwo, nauki o sztuce

Jednostka realizująca:

Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, Wydział Filologiczny

woj. małopolskie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

dr hab. Joanna Rokita-Jaśkow 

Liczba wykonawców projektu: 1

Konkurs: SONATA 1 - ogłoszony 2011-03-15

Przyznana kwota: 86 290 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2011-12-06

Zakończenie projektu: 2014-12-05

Planowany czas trwania projektu: 36 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony

Zakupiona aparatura

  1. Program do obliczeń statystycznych STATISTICA. Za kwotę 4 000 PLN

Dane z raportu końcowego/rocznego

  • Publikacje w czasopismach (1)
  • Teksty w publikacjach pokonferencyjnych (1)
  • Publikacje książkowe (3)
  1. Parental visions of the children's future as a motivator for an early start in a foreign language.
    Autorzy:
    Rokita-Jaśkow, Joanna
    Czasopismo:
    Studies in second language learning and teaching (rok: 2015, tom: 5 (3),, strony: 455- 472), Wydawca: UAM, Poznań
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.14746/ssllt.2015.5.3.6 - link do publikacji
  1. Pre-primary foreign language learning in Poland:the kindergarten headteachers' perspective
    Autorzy:
    Joanna Rokita-Jaśkow
    Konferencja:
    Early Language Learning: Theory and Practice (rok: 2014, ), Wydawca: Umea University
    Data:
    konferencja 12-14 czerwca 2014
    Status:
    Opublikowana
  1. Foreign language learning at pre-primary level:parental aspirations and educational practice.
    Autorzy:
    Rokita-Jaśkow, Joanna
    Książka:
    Foreign language learning at pre-primary level:parental aspirations and educational practice. (rok: 2013, tom: 1, strony: 341), Wydawca: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego
    Status:
    Opublikowana
  2. Is foreign language knowledge a form of capital passed from one generation to the next?
    Autorzy:
    Rokita-Jaśkow, Joanna
    Książka:
    The Ecosystem of the Foreign Language Learner (rok: 2015, tom: 1, strony: 153-168), Wydawca: SpringerInternational Publishing
    Status:
    Opublikowana
  3. Kindergarten teachers' beliefs about the goals of very early FL instruction and their classroom practices: is there a link?
    Autorzy:
    Rokita-Jaśkow, Joanna
    Książka:
    Classroom-Oriented Research (rok: 2016, tom: 1, strony: 135-150), Wydawca: Springer
    Status:
    Opublikowana