Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Modelowanie dynamiki zachowań konsumentów na rynkach oligopolistycznych za pomocą automatów komórkowych

2011/01/B/HS4/02740

Słowa kluczowe:

zachowania konsumentów reklama automaty komórkowe symulacje

Deskryptory:

  • HS4_7: Ekonomia behawioralna, konsumpcja i zachowania konsumentów, marketing

Panel:

HS4 - Jednostka, instytucje, rynki: ekonomia, finanse, zarządzanie, demografia

Jednostka realizująca:

Politechnika Śląska, Wydział Organizacji i Zarządzania

woj. śląskie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

dr Agnieszka Kowalska-Styczeń 

Liczba wykonawców projektu: 3

Konkurs: OPUS 1 - ogłoszony 2011-03-15

Przyznana kwota: 167 350 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2011-12-01

Zakończenie projektu: 2014-12-05

Planowany czas trwania projektu: 36 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony

Zakupiona aparatura

  1. Zestaw komputerowy (komputer + monitor). Za kwotę 9 000 PLN
  2. Komputer przenośny Notebook wraz z oprogramowaniem. Za kwotę 9 600 PLN
  3. Rzutnik multimedialny.
  4. Środowisko Delphi XE Professional, New User. Za kwotę 5 000 PLN

Dane z raportu końcowego/rocznego

  • Publikacje w czasopismach (7)
  • Teksty w publikacjach pokonferencyjnych (1)
  • Publikacje książkowe (1)
  1. Acces to information in word of mouth marketing within a cellular automaton model
    Autorzy:
    Agnieszka Kowalska-Styczeń , Katarzyna Sznajd-Weron
    Czasopismo:
    Advances in Complex Systems (rok: 2012, tom: 15, strony: 45308), Wydawca: World Scientific
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1142/S0219525912500804 - link do publikacji
  2. Podejście agentowe w modelowaniu dyfuzji innowacji
    Autorzy:
    Agnieszka Kowalska-Styczeń
    Czasopismo:
    Zeszyty Naukowe Politechniki Śląskiej, seria: Organizacja i Zarządzanie (rok: 2014, tom: 74, strony: 547-555), Wydawca: Politechnika Śląska
    Status:
    Opublikowana
  3. From consumer decision to market share. How important are details in the cellular automaton approach?
    Autorzy:
    Kowalska-Styczeń A., Sznajd-Weron K
    Czasopismo:
    Advances in Complex Systems (rok: 2014, ), Wydawca: World Scientific
    Status:
    Złożona
  4. The Impact of a Word of Mouth Mechanism on an Adoption of Changes in the Industrial Organization
    Autorzy:
    Agnieszka Kowalska-Styczeń
    Czasopismo:
    Athens Journal of Technology Engineering (rok: 2014, tom: 1, strony: 45552), Wydawca: The Athens Institute for Education and Research
    Status:
    Opublikowana
  5. The Study Of Properties Of The Word Of Mouth Marketing Using Cellular Automata
    Autorzy:
    Agnieszka Kowalska-Styczeń
    Czasopismo:
    Foundations of Computing and Decision Sciences (rok: 2014, tom: 39 (1), strony: 27-37), Wydawca: Poznań University of Technology
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.2478/fcds-20140003 - link do publikacji
  6. Automaty komórkowe w modelowaniu procesów przywództwa w organizacjach.
    Autorzy:
    Agnieszka Kowalska-Styczeń
    Czasopismo:
    Zeszyty Naukowe Politechniki Sląśkiej seria Organizacja i Zarządzanie (rok: 2013, tom: 64, strony: 147-155), Wydawca: Politechnika Śląska
    Status:
    Opublikowana
  7. Wpływ marketingu szeptanego na zachowania konsumentów na rynku oligopolistycznym
    Autorzy:
    Agnieszka Kowalska-Styczeń
    Czasopismo:
    Zeszyty Naukowe Politechniki Sląśkiej seria Organizacja i Zarządzanie (rok: 2013, tom: 64, strony: 157-167), Wydawca: Politechnika Śląska
    Status:
    Opublikowana
  1. The impact of a word of mouth mechanism on an adoption of changes in the industrial organization
    Autorzy:
    Agnieszka Kowalska-Styczeń
    Konferencja:
    First Annual International Conference on Industrial, Systems and Design Engineering, Athens, (rok: 2013, ), Wydawca: The Athens Institute for Education and Research. Athens
    Data:
    konferencja 24-27 czerwiec
    Status:
    Opublikowana
  1. A cellular automata based model as a tool of the organizational culture change analysis
    Autorzy:
    Agnieszka Kowalska-Styczeń
    Książka:
    Advances in usability evoluation (rok: 2012, tom: II, strony: 200-210), Wydawca: CRC Press/Taylor&Francis
    Status:
    Opublikowana